.

Telekom Romania distribuie în exclusivitate un pachet digital pentru şcoli, pachet ce include tableta și conectivitate la Internet, plus acces la platforma de management educaţional Adservio. Pachetul contribuie la organizarea eficientă a procesului educaţional din România, îmbunătăţirea actului didactic, eliminarea acţiunilor birocratice şi creşterea interactivităţii dintre profesori, elevi şi părinţi. În plus, platforma funcţionează ca un liant între unităţile de învăţământ şcolar şi fiecare dintre părţile implicate - minister, inspectorat, directori de şcoli, departamentul de secretariat, profesori şi diriginţi, părinţi şi elevi. 
 
Pachetul de bază include o tabletă Lenovo MIIX 310 cu sistem de operare Windows 10 preinstalat pentru profesori şi conectivitate mobilă 4G (prin SIM) si acces la platforma Adservio, la un preț per elev începând de la 1,99 euro pe lună, preț fără TVA. Preţul final al soluţiei pentru fiecare unitate de învăţământ se calculează în funcţie de volumul de tablete şi numărul de elevi din fiecare unitate. Suma lunară per elev se plăteşte doar 9 luni pe an, fiind excluse lunile de vacanță de vară. 
 
Până în prezent, șase unități de învăţământ au fost deja dotate cu pachetele digitale pentru şcoli de la Telekom şi Adservio: Colegiul Naţional „A. T. Laurian” din Botoşani, Liceul Teoretic „Vasile Alecsandri” din Iaşi, Grădinița și Școala Primară EUROED din Iași, Liceul Teoretic „Școala Europeană” din București, Grădinița și Școala IOANID din București, Colegiul Național „Spiru Haret” din București.
 
 
“Marele avantaj al acestui pachet este că în orice moment al zilei pot să transmit un mesaj unui părinte, primesc răspunsul înapoi - este un feedback permanent. Cu acest prilej, am reușit să cunosc și pe foarte mulţi dintre părinţii unei școli mari, cu aproape 1500 de elevi. De asemenea, faptul că platforma ne pune la dispoziţie statisticile necesare scutește mult din timpul pe care l-aș petrece calculând în ședinţe cu ceilalţi profesori, colegii mei”, precizează Beatrice Manuela Coţofan, directorul Liceului Teoretic “Vasile Alecsandri” Iași.
 
Prin intermediul acestui pachet, profesorii sunt permanent în contact cu elevii, părinții și colegii, pot posta subiecte de discuție şi primi temele elevilor direct în cont. Mai mult,  pot oferi feedback, pot pune note şi absenţe sau chiar urmări evoluţia elevilor din toate clasele şi genera rapoarte statistice detaliate la o singură atingere sau un simplu click. Activităţile organizatorice consumatoare de timp sunt în acest fel înlocuite de acţiuni automate, care permit profesorilor să îşi concentreze atenţia asupra eficientizării procesului didactic în sine. În acelaşi timp, părinţii sunt informaţi în timp real, au acces de oriunde şi oricând la situaţia şcolară a copiilor şi comunică direct, securizat şi individual cu orice profesor, cu dirigintele clasei, chiar şi cu directorul şcolii. La rândul lor, elevii pot lucra cu instrumente familiare, aceleaşi pe care le utilizează şi în timpul liber, şi experimentează, împreună cu profesorii, un nou mod de a participa la procesul de predare-învăţare, mai simplu, mai plăcut şi interactiv. 
 
Prin utilizarea platformei educationale incluse în pachet, părțile direct implicate în procesul didactic (profesori, elevi și părinți)  devin mai responsabile si se pot implica mai mult în actul didactic și în procesul educațional. Astfel, în unitățile de învățământ unde platforma a fost deja introdusă, s-au înregistrat cu până la 63% mai puține absențe, a crescut cu un punct media notelor obținute de elevi și s-au înregistrat rezultate mult îmbunătățite la testările naționale.
 
Profesorii pot accesa platforma educaţională Adservio de pe tableta inclusă în pachetul Telekom, iar părinţii sau elevii - de pe orice dispozitiv conectat la Internet, pe baza unui user şi a unei parole, direct pe site-ul dedicat. Platforma este compatibilă cu sistemele de operare iOS, Android şi Windows. 
 
 
 
Despre Telekom Romania
 
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. 
 
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii, precum și un timp de preluare preferențial de 10 secunde în call center. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, Internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.
 
La finalul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.
 
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
 
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.
 
Despre platforma Adservio
 
 
Adservio este pionier în domeniul aplicațiilor educaționale și oferă cea mai complexă aplicație digitală de acest tip din România. Creat în 2008 și implementat în peste 35 unităţi școlare din Romȃnia, Adservio este o platfomă de management educaţional care organizează şcoala şi îmbunătăţeşte rezultatele la învăţătură ale elevilor, aducȃnd beneficii atȃt pentru unitatea de învăţămȃnt, directori și secretari, pentru profesori, învăţători și diriginţi, cât și pentru părinţi si elevi.  Pȃnă în prezent, Adservio a susţinut financiar și logistic, cu fonduri proprii informatizarea unităţilor școlare cu peste 1000 de echipamente IT, eficientizând procesul birocratic de notare și raportare. Platforma Adservio a ajutat la reducerea absenteismului în școlile utilizatoare cu peste 63%, crescând media generală per unitatea de învăţămȃnt cu un punct în cadrul școlilor din portofoliu. Totodată, utilizarea instrumentelor din platformă a crescut promovabilitatea la evaluările naţionale pentru școlile utilizatoare, în condiţiile unui mix de medii sociale, economice și geografice de implementare. Adservio înseamnă comunicare modernă și prietenoasă între toate părţile implicate în procesul educaţional: elevi, profesori și părinţi.