.

Telekom România a demarat un proces de migrare a sistemelor IT ale companiilor din grup către un set unic de sisteme, ce va asigura procese orientate către client și procese de suport îmbunătățite. "Această inițiativă are ca scop îmbunătățirea experienței oferite clienților noștri. Totodată, acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relații cu clienții din call-center, din magazine, precum și echipelor din teren, care vor putea, astfel, să răspundă mai bine și mai rapid nevoilor și solicitărilor clienților nostri", precizează oficialii Telekom România.
 
Pe perioada procesului de migrare a sistemelor IT, care va avea loc între 5 și 8 mai, anumite operațiuni precum plăți de factură, reîncărcări, activări/dezactivări de extra-opțiuni sau alte activități similare și de comenzi pot fi afectate. Aceste operațiuni nu vor putea fi efectuate nici prin intermediul aplicației MyAccount sau al site-ului telekom.ro.
 
Odată cu încheierea procesului de migrare, site-ul telekom.ro va oferi vizitatorilor o experiență optimizată de utilizare, atât la navigare, cât și la achiziția online de produse și servicii. Mai mult, aplicația MyAccount va avea o interfață îmbunătățită, care va face navigarea mai ușoară și mai intuitivă.
 
Echipele Telekom depun toate eforturile pentru a răspunde tuturor solicitărilor clienților în această perioadă. Aceste operațiuni vor fi restabilite treptat și activitățile de vânzări și suport clienți afectate vor fi reluate începând din 8 mai.