.

Telekom Romania invită iubitorii de mișcare la „Cea mai mare oră de sport”, începând cu ora 09:00. Toți participanții vor avea acces gratuit timp de 12 ore la numeroase activități și clase sportive în Piațeta Perla din Mamaia. Evenimentul este organizat de Telekom Romania, în parteneriat cu SmartAtletic și Getfit. „Anul acesta, încheiem cea de-a cincea ediție a „Celei mai mari ore de sport” la mare. Suntem bucuroși că am reușit să promovăm un stil de viață sănătos prin sport în cele mai populare regiuni din țară. Acest lucru face parte din strategia noastră de responsabilitate socială, iar prin aceste evenimente unice și memorabile pe care le organizăm, încercăm, de la an la an, să convingem cât mai mulți oameni să renunțe la sedentarism și să adopte un stil de viață sănătos prin mișcare”, precizează Ruxandra Vodă, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

La „Cea mai mare oră de sport" din Mamaia vor avea loc demonstraţii de fitness, precum Kangoo Jumps, Zumba, Steel Programs, Rebound AAS, Functional Training, Khai Bo, Aerobic, Fotbal, Skandenberg, zonă cu biciclete staționare și una pentru Boot Camp. Sesiunile vor fi susținute de instructori renumiți la nivel național și internațional.

„Acest eveniment ajuns la cea de-a cincea ediție demonstrează că marile companii au puterea să schimbe mentalități: din ce în ce mai mulți oameni participă la „Cea mai mare oră de sport”, unii devenind la rândul lor instructori între timp. Accesul liber, apa și mâncarea sănătoasă oferite participanților în mod gratuit permit adoptarea sportului și în zone de public inaccesibile până acum convențiilor de fitness ori competițiilor sportive. Programul și clasele sunt gândite pentru ca orice trecător să poată face mișcare, la nivelul și după preferințele personale. Avem grupuri de participanți care vin de la sute de kilometri distanță”, precizează Cristian Mărgărit, specialist în nutriție, Getfit.

Anul acesta, „Cea mai mare oră de sport" sărbătorește cinci ani de la prima ediție și reprezintă cel mai mare eveniment sportiv desfășurat sub umbrela campaniei „Mișcarea face bine”. Din 2011, prin intermediul campaniei pro-sănătate „Mișcarea face bine" au fost desfășurate și susținute zeci de evenimente sportive, numărul acestora crescând de la an la an.

Partenerul medical al evenimentului este Fundația Policlinici Sociale Regina Maria, care va oferi în mod gratuit o serie de teste medicale generale și va acorda sfaturi medicale pentru un stil de viață sănătos.

Programul complet al evenimentului este disponibil pe www.miscareafacebine.ro, platforma de informare dedicată campaniei.  

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
 
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE întărește poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru comaniile din România, indiferent de mărimea lor. Până la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.
 
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
 
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Despre Fundația Telekom Romania

Fundația Telekom Romania este o organizație non-profit care sprijină diferite categorii de persoane aflate în situații speciale, cauze sociale, copii diagnosticați cu boli grave, tineri talentați și răspunde apelurilor umanitare în cazul calamităților naturale. Fundația Telekom Romania se implică activ în identificarea oportunităților, dar și în rezolvarea situațiilor sociale dificile care apar în comunitate.

Despre Dolce Sport

Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania, este prezentă pe piaţa audiovizualului din România din 2010. În timp, conţinutul Dolce Sport a fost transmis pe patru canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4) şi două HD (Dolce Sport 1HD şi Dolce Sport 2HD). Programele acestora pot fi urmărite şi prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile.