.

Telekom Romania va prezenta în cadrul Internet & Mobile World, eveniment ce are loc pe 5 şi 6 octombrie la Romexpo, în Pavilionul Central, câteva soluţii inteligente disponibile în cadrul grupului Deutsche Telekom: o soluţie inteligentă de colectare a deşeurilor, o alta de încărcare electrică pentru maşinile de acest tip şi un ecran interactiv care va permite utilizatorilor vizualizarea soluţiilor inteligente implementate în cadrul proiectului-pilot de tip Smart City din Bucureşti. Tehnologiile prezentate reflectă strategia grupului Deutsche Telekom privind sustenabilitatea şi pot fi personalizate la nivel local.
 
În aceste două zile, Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania, şi Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business Romania, vor prezenta principalele direcţii ale companiei în ceea ce privește eforturile de transformare a economiei locale cu ajutorul tehnologiei. Răzvan Ionescu, Director Marketing, Segment Business, Telekom Romania, va vorbi despre inovaţie şi digitalizare, în timp ce Cosmin Ochişor, Manager Investiţii, hub:raum, incubatorul de tehnologie al Deutsche Telekom, va trece în revistă iniţiativele care vizează susţinerea start-up-urilor de tehnologie. 
 
Soluţia inteligentă de colectare a deşeurilor implementată de Telekom Croația, numită EcoMobile, care se bazează pe o soluţie de tip Machine-to-Machine, are ca principal obiectiv reducerea costurilor și asigurarea transparenței pentru acest proces. Containerele pentru deşeuri sunt echipate cu scanere de tip RFID, care transmit maşinilor de colectare, prin intermediul senzorilor instalaţi în spatele autovehiculelor respective, informaţii despre gospodăria vizitată. Informaţia va fi apoi transferată în mod securizat către o bază de date stocată în cloud şi inclusă automat în sistemul de planificare a resurselor al municipalităţii care colectează deşeurile.
 
Soluţia inteligentă de mobilitate pentru alimentarea maşinilor electrice, care aparține subsidiarei din Croaţia a grupului Deutsche Telekom, este un ecosistem care pune laolaltă proprietarii spaţiilor de parcare, operatorii de telecomunicaţii şi furnizorii de energie electrică pentru a livra consumatorilor – proprietarii de maşini electrice - servicii securizate şi uşor de utilizat, respectiv a le pune la dispoziție o amplă reţea de staţii de încărcare electrică. În prezent în Europa există 60.000 de staţii de încărcare, iar până în 2020 se estimează că numărul autovehiculelor electrice din această zonă va ajunge la aproape 4.000.000. 
 
De asemenea, cu ajutorul unui ecran interactiv, vizitatorii IMW vor putea să vadă funcţionalităţile proiectului-pilot de tip Smart City implementat de Telekom Romania în Parcul Tineretului din Bucureşti.
 
Telekom Romania este pentru al cincelea an partener al evenimentului Internet & Mobile World International, compania fiind un susţinător activ al tehnologiei şi tendinţelor digitale. 
 
Jurnaliştii interesaţi să participe la Internet & Mobile World pot să se acrediteze aici sau să trimită  un email în acest sens la adresa mediarelations@telekom.ro.
 
 
Despre Telekom Romania
 
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. 
 
În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.
 
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. 
 
Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.