.

Thomsons Online Benefits, unul dintre liderii de pe piața furnizorilor de software pentru pachete de beneficii pentru angajați la nivel mondial, și-a dublat numărul de angajați din Cluj, până la 70 de persoane la finalul lui 2013. „Aceste rezultate confirmă angajamentul nostru de a dezvolta aici, în România, un centru de excelență în domeniul software-ului pentru pachete de beneficii pentru angajați, în conformitate cu strategia noastră. După decizia de a realiza o investiție majoră la Cluj, ne-am concentrat pe dezvoltarea și perfecționarea echipei noastre, iar rezultatele acestor investiții încep deja să fie vizibile", precizează Michael Whitfield, CEO al Thomsons.

De asemenea, compania își propune menținerea acestei tendințe și în 2014, dorind să dubleze din nou echipa Thomsons până la finalul anului. Mai mult, rezultatele financiare ale companiei în 2013 arată o creștere semnificativă, de 12%, a cifrei de afaceri, precum și o creștere de 19% a profitului, comparativ cu anul precedent.

Thomsons Online Benefits a inaugurat în iulie 2013 un centru global de pregătire în Cluj-Napoca, în urma unei investiții de 450.000 de lire sterline (521.500 de euro). Thomsons Academy este singura bază de pregătire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj și Silicon Valley. Obiectivul nostru este ca în acest an aproximativ 200 de angajați noi, angajați existenți și manageri să participe la cursurile Thomsons Academy pentru a-și dezvolta aptitudinile și a-și construi o carieră pe termen lung în cadrul companiei. În 2013, 65 de persoane au participat la cinci sesiuni de pregătire ale Academiei din Cluj-Napoca, care au inclus cursuri despre propriul produs software, precum și cursuri de dezvoltare a abilităților interpersonale și a cunoștințelor tehnice specifice.

Prin intermediul acestui centru de pregătire, Thomsons a reușit să aducă în România traineri renumiți din întreaga lume. Unul dintre aceștia este Richard Campbell, Director regional la Microsoft, care a susținut la Cluj-Napoca un curs tehnic de cinci zile pentru oamenii Thomsons din România, Marea Britanie și Singapore.

Thomsons este una dintre companiile cu cea mai accelerată creștere din Marea Britanie. Compania ajută organizații din întreaga lume să își mărească investițiile în programe de pensii și beneficii, iar printre clienții săi se numără companii precum Cisco, Microsoft, Samsung și RBS.

Thomsons Online Benefits

Cu filiale în Londra, Cluj-Napoca, Singapore și Silicon Valley, Thomsons Online Benefits este o companie britanică care furnizează software pachete de beneficii pentru angajați, astfel încât organizațiile globale să își mărească investițiile în programe de pensii și beneficii, printr-un echilibru între serviciile de consultanță, tehnologie și comunicare. Din momentul înființării sale în 2000, Thomsons a ajutat companiile să își eficientizeze programele de beneficii și a revoluționat pachetele de beneficii pentru angajați prin digitizarea proceselor clasice. Fiind o companie de talie mondială, Thomsons oferă o tehnologie care funcționează în mai multe monede și limbi naționale, și oferă un serviciu cu adevărat global în peste 60 de țări. Thomsons a câștigat 65 de premii de excelență în business, printre care 17 pentru munca direct cu clienții.

Thomsons Academy

Thomsons Academy este un centru global de pregătire al Thomsons Online Benefits, cu un curriculum care ghidează toți oamenii Thomsons prin diferitele etape ale carierei lor, oferind de la competențe și aptitudini tehnice de bază, la programe de team building, prin intermediul abilităților de leadership și management. Academia s-a deschis în 2012, în Cluj-Napoca, și până în prezent peste 65 de cursanți au venit la Cluj din Singapore și Londra. De asemenea, Academia oferă acreditări și calificări, recunoscând astfel performanțele angajaților în procesul de învățare și asigurându-se că nivelul lor de învățare este adecvat și actual.