.

Orange România a lansat pe 5 aprilie o nouă semnătură de brand, "today changes with Orange", ce reflectă promisiunea companiei de a simplifica experiența digitală a clienților.

Acum tehnologia digitală se schimbă mai repede și promite mai mult decât oricând, iar pentru clienți este foarte important să comunice și să țină pasul cu evoluția tehnologică. În aceste condiții, Orange își propune să devină un „digital coach", să ofere în continuare produse inovatoare, telefoane de ultimă generație și asistență în utilizarea noilor tehnologii.

Asumarea acestui angajament față de clienți face parte din strategia France Telecom – Orange: Conquests 2015. La nivel global, strategia pentru următorii cinci ani presupune inițiative și proiecte ambițioase care să creeze un echilibru între performanța financiară și dezvoltarea socială. Pe plan local, inițiativele strategice vor fi adaptate la specificul fiecărei țări în care este prezent Grupul.

Noua semnătură de brand a fost introdusă pentru prima dată în campaniile de comunicare din Franța în noiembrie 2010, iar acum în România. Aceasta va fi adoptată treptat și în alte țări din Grupul France Telecom - Orange.

„Orange a fost alături de clienții săi încă de la începutul revoluției digitale în România, îmbunătățindu-le viața prin intermediul tehnologiei. „Digital coach" presupune mai mult decât oferirea de servicii și produse de ultimă generație, implică îndrumare și asistență, astfel încât noile tehnologii să poată fi folosite cât mai simplu și eficient. "today changes with Orange" subliniază acest rol și, totodată, se va reflecta în toate inițiativele comerciale și instituționale ale companiei și ale Grupului", precizează Julien Ducarroz (foto), Chief Commercial Officer Business to Consumer Orange România.

"today changes with Orange" continuă viziunea companiei lansată în 2008 - „together we can do more", exprimând încrederea în puterea oamenilor de a realiza mai mult împreună.

Campania de comunicare ce însoțește lansarea noii semnături se va întinde pe parcursul a 4 săptămâni și include TV, print, outdoor și online. Spotul TV a fost realizat de Publicis Worldwide și adaptat pentru piața din România. Campania include componente inovative ce fac apel la tehnologia de ultimă oră: spotul TV poate fi vizionat și în presă prin scanarea unui QR code cu telefonul mobil. Totodată, în câteva stații RATB din București vor fi instalate ecrane digitale pe care trecătorii pot naviga pe internet.