.

Jack Trout este coautor al cătților "Poziționarea" și "Cele 22 de legi imuabile ale marketingului"

În viziunea lui Jack Trout, succesul unei companii nu înseamnă a avea oamenii potriviți, atitudinea potrivită, instrumentele potrivite sau organizarea potrivită. Toate acestea ajută doar la plasarea deasupra tuturor celorlalți. Succesul înseamnă să găsești strategia potrivită.

Strategia stabilește direcția competitivă, dictează planificarea produsului și ne spune cum să comunicăm la nivel intern și extern și asupra căror lucruri trebuie să ne concentrăm.

Din analizele lui Trout reiese că cel mai greșit lucru e faptul că există oameni care afirmă că strategia este una și marketingul alta. Adevărul este că cele două realități trebuie combinate pentru a avea succes. Marketingul este cel care conduce o afacere, iar o strategie de afaceri extrem de bună, dar fără un marketing corespunzător e sortită, de asemenea, eșecului.

Detalii la www.brandbuilders.ro.