.

Euroweb Romania, în parteneriat cu Asociația Oamenilor de Afaceri Turci (TIAD), au organizat primul eveniment de telecomunicații dedicat comunității de afaceri turcești care activează pe plan local. Evenimentul s-a bucurat de sprijinul Ambasadei Turciei în România, reprezentată de Eminenta Sa Ömür Șölendil, Ambasadorul Turciei în România.

În prezența reprezentanților a peste 60 de companii turcești care activează în Romania, au luat cuvântul Eminenta Sa Ömür Șölendil, Mehmet Toros, Senior Vecepresident Turk Telekom, Ömer Süsli, Președintele TIAD și Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.

 

În deschidere, Eminenta Sa Ömür Șölendil (foto), ambasador al Turciei in Romania încă din 2011, a salutat implicarea Turk Telekom în România, subliniind că investițiile anunțate de companie sunt binevenite pentru comunitatea oamenilor de afaceri turci din România.

 

Din partea Asociației Oamenilor de Afaceri Turci (TIAD), co-organizator al evenimentului din această seară, a luat cuvântul domnul Ömer Süsli, în calitate de Președinte al Asociației. Aceasta a prezis un viitor luminos pentru Euroweb Romania, care, [n viziunea Domniei sale, urma acela;i traseu al succesului de care s-au bucurat in România și alte companii turcești. A enumerat apoi numele unor jucători importanți din media, din domeniul bancar și din industrie, companii turcești care au reușit în scurt timp să își consolideze poziția pe piața din România și să devină repere.

 

După scurta cuvântare a reprezentantului Ambasadei Turciei în Romania, Mehmet Toros, (International & Wholesale) Senior VP la Turk Telekom a punctat motivele care au condus la decizia Turk Telekom de a investi masiv in Europa de Est, și cu precădere în România. Piața de aici este foarte competitivă, din cauza prețurilor care de ani buni își continua trendul descendent. Cu toate acestea potențialul este enorm, și cercetările făcute de Turk Telekom au condus la concluzia că Euroweb este o achiziție de mare valoare pentru Grup.

 

Stuart Evers, CEO Euroweb Romania din ianuarie 2012, a încheiat sesiunea de scurte declarații subliniind rolul extrem de important pe care colaborarea cu TIAD și sprijinul oferit de Ambasada Turciei în Romania îl au pentru realizarea obiectivelor strategice pe care Euroweb le are de atins anul acesta, respectiv intensificarea eforturilor companiei pentru a dezvolta relații strânse cu companiile turcești care activează în România, având în vedere ca Euroweb este parte a grupului Turk Telekom încă din 2010. În 2012 sunt planificate investiții în infrastructură de aproximativ 2 milioane de euro, iar în următorii 4 ani investițiile în infrastructură vor ajunge la 10 milioane de euro. Daca în prezent compania are aproximativ 1000 de clienți, Stuart Evers estimează că în următorii 2 ani numărul acestora se va dubla.