.

Xerox a deschis un nou centru dedicat inovației, Impika Inkjet Innovation Centre, în Aubagne, Franța, care aduce produsele inkjet pe bază de apă și serviciile în prim plan. Acesta are o suprafață de 8.454 m2 și prezintă produsele inkjet Impika, realizate de centrele de producție, cercetare și dezvoltare ale companiei. "Noul centru oferă un spațiu interactiv, unde clienții și potențialii clienți pot testa tehnologia inkjet cum doresc – aceștia fiind liberi să exploreze, să învețe și să încerce", precizează Andrew Copley, președinte, Graphic Communications Operations, Xerox. „Acesta reprezintă un pas semnificativ în strategia noastră inkjet de la momentul achiziției Impika în 2013. Planul nostru de a furniza atât tehnologie inkjet pe bază de apă, cât și fără apă, se află pe drumul cel bun și câștigă teren."

Printre produsele prezentate în noul centru se află: Impika iPrint Compact, iPrint Reference, iPrint eVolution și iPrint eXtreme.

Pe lângă lansarea noului centru în Franța, Xerox își îmbunătățește centrele de inovație din toată lumea. În Statele Unite, îmbunătățirile aduse centrului Gil Hatch Center for Customer Innovation din Webster, New York, au creat o experiență personalizată pentru clienți, într-un mediu interactiv.

Centrul, având o suprafață de 9.290 m2 , este cel mai mare showroom de produse digitale și soluții pentru artă grafică. Acesta a obținut recent certificarea Print Media G7 Master Qualified de la IDEAlliance, care recunoaște utilizarea celor mai moderne tehnologii și tehnici în realizarea unor probe fidele calității materialelor.

La începutul anului trecut, Xerox a achiziționat Impika, o companie cu statut de lider în designul, realizarea și vânzarea de soluții de imprimare inkjet de producție, folosite în tipărirea comercială, securizată, de etichete și ambalaje.

Situat în campus-ul de producție al Xerox, centrul are acces la o diversitate de resurse, lideri de opinie și experți care personalizează prezentările, workshop-urile și demonstrațiile pentru mai mult de 1.200 de vizite ale clienților în fiecare an.

Noutățile pentru showroom-ul de producție sunt: căștile personale pentru demonstrații în multiple limbi străine și tehnologiile avansate pentru comunicații grafice, precum presa Xerox Versant™ 2100, capabilitățile extinse pentru fluxurile de lucru și zonele de finisare a aplicațiilor.

Clienții pot învăța despre serviciile Xerox sau participa la demonstrații cu ajutorul tehnologiilor - printre care Xerox Color 1000 Digital Press și Color J75 Press - în centrul orașului New York, în cadrul noului centru, Xerox Executive Briefing Center.

De asemenea, centrul din Marea Britanie, Innovation Center in Uxbridge, London, recent îmbunătățit, face socializarea și învățarea mult mai eficiente. O nouă zonă Discovery încurajează vizitatorii să interacționeze cu experții și să discute modalități prin care își pot simplifica modul de lucru din propriile companii. Centrul este dotat cu un nou amfiteatru de 80 de locuri și o cafenea cu 30 de locuri.

Despre Xerox

De la inventarea xerografiei, de peste 75 de ani, echipa Xerox ajută companiile să își simplifice modul de lucru. Astăzi, compania este lider global în managementul documentelor și al proceselor de business, ajutând organizații de toate mărimile să fie mai eficiente și să se concentreze pe activitățile principale de business. Cu sediul în Norwalk, Conn., peste 140.000 de angajați Xerox ajută clienți din peste 180 de țări, oferind servicii de business, echipamente de imprimare și instrumente software pentru organizații comerciale și guvernamentale.

www.xerox.com