.

Intertel Communications, prima companie de pe piața locală care a lansat servicii de SMS Marketing, a derulat si derulează în prezent mai multe campanii pentru brandurile companiei Unilever, printre care Dero și Omo, folosind servicii și tehnologii inovative, multe dintre ele în premieră pe piața românească, a anunțat compania pe 16 aprilie.

În cazul promoției actuale Omo, produsele ascund un cod special care trebuie trimis de cumpărător la numărul special al campaniei, 1886. Se poate câștiga una dintre cele 1000 de rachete de tenis marca Head. Promoția, care se desfășoară până pe 15 iunie 2008, include premii în valoare comercială totală de 44.030 lei.

Intertel Communications furnizează tehnologia și serviciile de SMS Marketing ale campaniei. Sistemul permite managementul mesajelor, verificarea și arhivarea datelor introduse de participanți, analiza avansată a campaniilor, optimizarea acestora pentru cele mai bune rezultate (targetare etc).

Echipa tehnică a Intertel Communications a asigurat dezvoltarea aplicațiilor software necesare elaborării, implementării și operării serviciilor, implementarea hardware-ului necesar, elaborarea schemelor de desfășurare, alocarea numerelor scurte de telefon mobil sau numerelor de telefon fix, efectuarea de testări și verificări pe etape ale derulării.

"Intertel este prima companie care a adus în România know-how pentru TV Interactive, care a introdus servicii de SMS Marketing, fiind de asemenea primul provider care a implementat un MMS Gateway și a livrat content MMS end-userilor dintr-o rețea mobilă si a creat si lansat pe piata sub brandul BlueON primul sistem de management al publicitatii prin Bluetooth ", a declarat Maia Novolan, director general Intertel Communications.

Anul acesta, Intertel a derulat servicii de SMS Marketing pentru promoția Dero Alb Dalb. Numărul de SMS la care consumatoarele s-au putut inscrie in promotie a fost ales strategic din tranșa de numere Intertel - 1899, facand referire la cele cele mai frecvente 99 de pete, promisiunea Dero.