.

UPC România a încheiat anul 2016 cu rezultate foarte bune, înregistrând creşteri pe toate segmentele de business. „Am încheiat un an de care suntem mândri: rezultatele obţinute şi reacţiile pozitive ale clienţilor ne încurajează să continuăm parcursul nostru, să aducem cele mai noi tehnologii pe piaţă şi să ajungem cu serviciile digitale în cât mai multe case. Cu produsele inovatoare CONNECT BOX şi HORIZON, şi un plan puternic de extindere la nivel naţional, privim cu încredere la anul 2017 în care vom consolida strategia noastră de a oferi cea mai bună experiență digitală clienților din zona de acoperire UPC”, precizează Robert Redeleanu (foto), CEO UPC România & UPC Ungaria. 
 
Principalele rezultate din 2016:
 
Atingerea unui număr de 2.273.600 de abonamente la sfârşitul anului 2016
 
Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 258.600 de case, reprezentând o creştere de 10% faţă de anul 2015
 
8% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 9,5% mai mulţi clienţi de internet şi 16,5% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu anul 2015
 
Creşterea anuală a veniturilor UPC de 8,8% în lei 2016, comparativ cu anul precedent
 
Focus pe extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generaţie
 
Strategia companiei în anul 2016 s-a concentrat, în continuare, pe extinderea ariei de acoperire prin construcţia de reţea în diferite zone ale ţării. Într-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu 10%, reprezentând 258.600 de noi case, comparativ cu anul 2015. La sfârşitul anului 2016, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 2.838.400 de gospodării din România.
 
 
Creşterea bazei de clienţi, abonamente (RGU) şi venituri
 
UPC şi-a majorat baza totală de abonamente (RGU), care este de 2.273.600, creşterea anuală a numărului de RGU fiind de aproximativ 7%: în 2016, UPC a adăugat 146.000 abonamente comparativ cu anul precedent. De asemenea, compania şi-a mărit baza de clienţi în 2016 la 1.296.000, reprezentând o creştere de 4,2% faţă de sfârşitul anului 2015. 
 
Veniturile nete ale UPC România au crescut şi ele în 2016: în lei, creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de 8,8%: 689,3 milioane lei în 2016 faţă de 633,3 milioane lei în 2015. 
 
Inovăm serviciile digitale: conectivitate şi divertisment
 
O contribuţie semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet,  segmentul cu cel mai mare potenţial de creştere. UPC a adaugat 46.600 de noi abonamente de internet de mare viteză, în cursul anului 2016, ceea ce reprezintă o creştere de 9,5% (535.400 de abonamente de internet). De asemenea, peste 180.000 de clienţi au ales modem-ul CONNECT BOX, beneficiind de cea mai bună experienţă Wi-Fi în toată casa. Rata accelerată de adopţie a noului modem ne confirmă că serviciul de internet de la UPC îndeplineşte nevoia de conectivitate a clienţilor noştri. 
 
Televiziunea digitală prin cablu continuă să aducă noi clienţi la UPC, în 2016, compania a atras 47.200 noi abonamente, baza crescând până la 640.400. Pe acest segment, creşterea anuală este de 8%. În luna octombrie 2016, UPC a lansat media-box-ul de ultimă generaţie HORIZON, care oferă o experienţă de televiziune complet nouă.