.

Călin GERU, Manager Internet, Date și Telefonie Astral Telecom

"Inițiativa ANRC vine într-un moment, spunem noi, foarte bun pentru compania noastră. După anunțarea finalizării procesului de achiziție a companiei Astral de către cel mai mare operator de servicii de televiziune din afara SUA, Liberty Global, cele două companii UPC'“Astral se află într-un proces de integrare, care se va încheia cel mai probabil în anul 2006. O prioritate a procesului de integrare este fuziunea celor două companii. În aceste condiții punem accent pe dezvoltarea de sinergii între cele două companii, pe economii de scop și de scală, pe adăugarea de capabilități prin implementarea celor mai perfomante standarde internaționale, pe dezvoltarea anumitor produse și servicii astfel încât să devenim lideri pe anumite piețe. Intenționăm să ne folosim know how-ul și experiența internațională astfel încât să definim noi oportunități de dezvoltare pe termen mediu și lung. În aceste condiții, vom accelera investițiile în infrastructură, produse și servicii noi și în servicii cu valoare adăugată. În condițiile în care rețeaua noastră trece pe lângă 2.100.000 de locuințe, prioritatea noastră este aceea de a investi suficiente fonduri, astfel încât să reușim să depășim așteptările celor 1.300.000 de clienți actuali și să devenim suficient de atractivi pentru cei care locuiesc în vecinătatea rețelelor noastre.
În aceste condiții succesul va fi asigurat nu doar de investițiile masive în infrastructură și tehnologie, cât mai ales de valoarea adăugată serviciilor de relații cu clienții și de lansarea de produse de ultimă generație. Deși începutul a fost timid, în ceea ce privește penetrarea serviciilor operatorilor alternativi, începând cu acest an am înregistrat o creștere medie lunară de circa 20% pe Internet și de aproximativ 50% pentru serviciile de telefonie. Vom pune în continuare accent pe dezvoltarea ofertei de servicii Triplay către baza actuală de clienți și, în viitorul apropiat, pe servicii Four Play, pentru a răspunde tendinței actuale a pieței care se îndreaptă în mod cert către convergența fix-mobil. Serviciile de Internet și cele de telefonie reprezintă prioritatea noastră în acest moment."