.

UPC România anunță un nou canal de vânzare în parteneriat cu rețeaua de magazine DOMO. Astfel, clienții care vin în magazinele retailerului de electrocasnice au ocazia să testeze pe lângă LCD-uri, plasme și LED-uri și serviciile de televiziune digitală ale UPC inclusiv serviciile premium HD și DVR, care schimba complet experienta clientilor in fata televizorului. Clienții interesați au posibilitatea să plaseze o comandă pentru serviciul dorit. Cererea completată în magazin este ulterior procesată de către departamentul de telesales al UPC care validează informațiile primite și disponibilitatea rețelei în zona solicitată.

„UPC este încântat de parteneriatul încheiat cu DOMO, clienții având acum oportunitatea de a experimenta cele mai avansate servicii de televiziune digitalã în magazinele DOMO. Experiența directă, faptul că pot vedea calitatea serviciului digital pe televizorul ales și cum funcționează media box-urile UPC HD și DVR sunt extrem de importante în decizia de cumpărare a clienților. UPC și DOMO oferã experiența , care permite clienților sã-și aleagã servicii de televiziune digitală de ultimă generație", precizează Rui Costa, Director Consumer Products, UPC România.

„Noul parteneriat se aliniazã strategiei de optimizare și restructurare pe care o aplicãm încã de anul trecut cu rezultatele deja dorite, Domo rãmânând singura rețea de retail din sector în continuã expansiune, foarte aproape de obiectivul principal stabilit pentru anul 2010, sã ajungem numarul 1 pe piața din România", precizează Lorand Szarvadi – CEO Domo Retail.

Noul canal de vânzări lansat de UPC în parteneriat cu DOMO va fi dipsonibil în 28 de locații din 20 de orașe. Orașele în care va funcționa canalul de vânzări sunt următoarele: București, Bistrița, Câmpina, Brăila, Buzău, Galați, Breaza, Botoșani, Focșani, Bacău, Roman, Iași, Târgoviște, Mangalia, Slobozia, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Turda, Cluj și Zalău.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din țara noastră. Rețelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.219.000 de clienți în 200 orașe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajați UPC din Europa dau viață viziunii companiei prin simplitatea și căldura umană care se regăsesc în fiecare din acțiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicații prin cablu oferind servicii avansate de video, voce și internet în bandă largă, pentru a-și conecta clienții la lumea informației, a comunicării și a divertismentului. La data de 31 martie 2010, LGI ofera de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienți din 14 țări în principal în Europa, Chile și Australia. Liberty Global, Inc. deține acțiuni în companii de distribuție de programe și conținut media, cum este Chellomedia în Europa. (www.lgi.com)