.

Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) anunță că vânzările cumulate pentru PlayStation4 (PS4) au depășit 7 milioane de unități la nivel global pe data de 6 aprilie 2014 (JST), demonstrând extinderea rapidă a noii platforme. "Reacția comunității globale de fani la apariția PS4 a fost una copleșitoare și suntem cu adevărat onorați să vedem un număr atât de mare de jucători care au ales PS4 ca noua lor consolă next generation", precizează Andrew House (foto), președintele și Group CEO al Sony Computer Entertainment Inc. "Acesta este doar începutul și, chiar dacă în continuare există dificultăți în a ține pasul cu cererea manifestată la nivel global, suntem dedicați angajamentului nostru de a răspunde la nevoile utilizatorilor. Vrem să depășim așteptările prin oferirea de noi experiențe care inspiră și încurajează întreaga comunitate. În lunile care urmează vom oferi mai multe detalii despre planurile noastre."

Vânzările de jocuri pentru PS4 continuă tendința ascendentă, până pe 13 aprilie 2014 fiind comercializate un total de peste 20.5 milioane de copii, atât în format fizic în cadrul magazinelor din întreaga lume, cât și în format digital prin serviciul de distribuție digitală PlayStationStore. Posesorii de PS4 au la dispoziție o gamă variată de jocuri aparținând diferitelor genuri, fiind planificate să apară pentru noua platformă în jur de 120 de titluri în 2014. Dintre cele mai așteptate jocuri amintim Destiny (Activision), The Elder Scrolls Online (Bethesda), Alien: Isolation (SEGA), NBA 2K15 (2K), Watch_Dogs (Ubisoft Entertainment), RIVECLUB (SCE WWS), MLB 14: The Show (SCE WWS) și The Order 1886 (SCE WWS).

De asemenea, comunitatea de dezvoltatori independenți continuă să creeze experiențe inovatoare pentru PS4, cele mai bune exemple fiind N++ (Metanet Software), GALAK-Z: The Dimensional (17 Bit Games), Transistor (Supergiant Games), Secret Ponchos (Switchblade Monkeys Entertainment), The Witness (Thekla, Inc.), Octodad: Dadliest Catch (Young Horses) sau Daylight (Zombie Studios), toate planificate să apară încă în anul acesta.

Jucătorii profită și de funcțiile sociale ale consolei pentru a partaja experiențele de joc cu întreaga comunitate globală. S-au realizat peste 135 milioane de capturi folosind butonul „SHARE" de pe controller-ul wireless (DUALSHOCK4) și peste 4,9 milioane de sesiuni de gaming au fost partajate de pe PS4 prin intermediul platformelor Twitch și Ustream. Acestea au generat peste 90 milioane de vizualizări. Streaming-ul interactiv, care permite spectatorilor să modifice gameplay-ul jocurilor urmărite prin creșterea sau reducerea numărului de obstacole sau alterând nivelul de greutate al provocărilor este disponibil în mod exclusiv în cadrul unor jocuri ca DYNASTY WARRIORS® 8: Xtreme Legends® Complete Edition (TECMO KOEI GAMES CO., LTD) sau Dead Nation: Apocalypse Edition (SCE WWS). Consola PS4 este disponibilă în 72 de țări și regiuni*7 din toată lumea.

Cifra de vânzări în retail este estimate de SCEI. Informațiile despre vânzările de PS4 în Japonia au fost adunate în perioada 2/22/2014 –4 /6/2014. Informațiile despre vânzările de PS4 în America de Nord au fost adunate în perioada 11/15/2013 – 4/5/2014, în Europa și America Latină în perioada 11/29/2013 – 4/5/2014, , iar în Asia în perioada 11/29/2013 –4/6/2014.

Cifra de vânzări în retail este estimate de SCEI. Informațiile despre vânzările de PS4 în Japonia au fost adunate în perioada 2/22/2014 –4 /6/2014. Informațiile despre vânzările de PS4 în America de Nord au fost adunate în perioada 11/15/2013 – 4/5/2014, în Europa și America Latină în perioada 11/29/2013 – 4/5/2014, , iar în Asia în perioada 11/29/2013 –4/6/2014.

Pentru mai multe informații vizitați: http://blog.us.playstation.com/2014/03/26/ps4-games-in-2014-the-ultimate...

Despre Sony Computer Entertainment Inc.

Recunoscut ca lider global și compania responsabilă pentru progresul divertismentului digital orientat către utilizatori, Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) produce, distribuie, dezvoltă și comercilizează sistemele de divertisment digital PlayStation®2 (PS2®), PSP® (PlayStation®Portable), PlayStation®3 (PS3®) și PlayStation®Vita (PS Vita). SCEI a revoluționat divertismentul digital din momentul lansării PlayStation în 1994, iar PS2® a dezvoltat moștenirea PlayStation. PSP® este un sistem portabil de divertisment digital care permite utilizatorilor să savureze jocuri 3D cu animații de calitate superioară și sunet stereo high-fidelity. PS3® este un sistem computerizat avansat, care include tehnologii precum Cell Broadband Engine și procesoarele RSX. PS Vita este cel mai bun sistem portabil de divertisment digital care oferă în mod revoluționar o combinație a experienței de gaming veridice cu conexiune la rețelele de socilizare. SCEI oferă experiența PlayStation® și sistemelor de operare open platform prin intermediul PlayStation®Suite, o inițiativă cross platform și cross device.