.

Anul financiar 2005 s-a încheiat pentru HP cu o creștere de 35% a vânzărilor totale, a anunțat compania într-o conferință de presă din 13 decembrie. 'žAvem resurse pregătite să facă față oricăror situații, avem un portofoliu bogat de soluții, produse și servicii și rămânem fideli obiectivului nostru: să sprijinim clienții să obțină maximum de beneficii din investițiile făcute în IT', a declarat Radu Enache (foto), Director General al Hewlett-Packard România. În strategiile de viitor ale HP, în România ca și la nivel global, un rol central îl vor avea soluțiile de Total Print Management, soluții integrate ce includ servicii, consumabile, software și cele mai performante echipamente multifuncționale.

La nivel global, Hewlett-Packard Co. este un mamut tehnologic ce generează anual venituri de 80 mld. USD și fabrică o serie de produse începând cu imprimante, servere, echipamente de stocare și computere personale. HP a anunțat în premieră estimările pentru anul fiscal 2007, ce va începe în noiembrie 2006 și pentru care HP preconizează o creștere de 4% până la 6% a veniturilor, conform Wall Street Journal, care îl citează pe Mark Hurd, CEO HP din martie 2005. Pentru a repune pe linie de creștere compania, Mark Hurd a restructurat compania preluată de la Carly Fiorina, concediind peste 15.000 de angajați în decurs de 8 luni și eliminând o divizie de vânzări. Începând din aprilie 2005, prețul acțiunilor HP a crescut cu aproape 40%, la cca. 30 USD. În ultimele trimestre, compania a publicat constant rezultate ce au depășit previziunile analiștilor. Pentru 2006, Mark Hurd a identificat 3 tendințe de piață la care HP intenționează să se ralieze: trecerea la soluții de imprimare digitală avansate, la lucrul mobil cu computerul și trecerea, în rândul clienților corporate, de la computerele mainframe la centre de date și tehnici de calcul mai distribuite.