.

UPC România, parte a grupului Liberty Global, a încheiat trimestrul I 2018 cu rezultate în creştere, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, precum şi îmbunătăţirea permanentă a experienţei oferite clienţilor, au susţinut rezultatele pozitive din primul trimestru al anului 2018. „Am început anul 2018 cu rezultate bune, obţinute prin eforturile întregii echipe UPC. Pentru acest an, rămânem consecvenţi strategiei noastre de a oferi clienţilor UPC acces la cel mai bun divertisment şi cea mai bună conectivitate, oriunde şi oricând. Cu oferta de produse HAPPY HOME – promisiunea de valoare pentru clienţii noştri – răspundem nevoilor şi aşteptărilor acestora în acest an”, precizează Mihnea Rădulescu , CEO UPC România.
 
Principalele rezultate din T1 2018: 
 
Un total de 135.600 de abonamente noi (RGU) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinut de creşterea performanţei pe toate segmentele de business
 
Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 200.000 de case, reprezentând o creştere de aproximativ 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 3.077.200 gospodării din România
 
 
Inovaţiile UPC continuă ritmul accelerat de adopţie în rândul clienţilor: peste 345.000 de modem-uri CONNECT BOX si peste 145.000 de media-box-uri HORIZON în casele clienţilor UPC  
 
Accelerarea creşterii segmentului B2B datorită îmbunătăţirii ofertei de soluţii avansate dedicate companilor mari, inclusiv prin lansarea noului serviciu Carrier Ethernet în cadrul portofoliului de produse
 
Creşterea veniturilor nete UPC de aproape 7% în lei în T1 2018, comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut
 
 
 
HAPPY HOME – propunerea de conectivitate şi divertisment pentru clienţii UPC
 
Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 43.300 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 8%. La 31 martie 2018, UPC oferă servicii de internet către 587.300 de clienţi. De asemenea, peste 345.000 de clienţi au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurându-se de cea mai bună experienţă Wi-Fi în toată casa.
Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 32.800 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu peste 5% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 680.200 de clienţi. Peste 145.000 de clienţi au ales noul media-box inovator HORIZON, care le oferă o experienţă de televiziune complet nouă.
 
 
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anualã de peste 12%, în trimestrul I 2018, compania având o bază de 547.800 clienţi cu servicii de telefonie (59.500 de clienţi noi). 
 
Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generaţie 
 
Oferta de servicii digitale HAPPY HOME a susţinut creşterea totală a companiei în T1 2018, UPC investind în  continuare în extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfârşitul lui martie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.077.200 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de aproape 7% (200.200 de noi case).
 
 
Creşterea numărului de abonamente, clienţi şi a veniturilor
 
Creşterea numărului de abonamente (RGU) de aproape 6% confirmă performanţa peste media pieţei a UPC România. Astfel, la 31 martie 2018, numărul abonamentelor a ajuns la un total de 2.426.700 pe toate segmentele de televiziune, internet şi telefonie. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania are un total de 135.600 abonamente noi şi îşi continuă creşterea confirmată în ultimii ani. 
La sfârşitul trimestrului I 2018, UPC România are un numãr total de 1.338.000 clienţi. Astfel, baza de clienţi a companiei a crescut în ultimul an, compania câştigând 47.000 clienţi noi.
 
Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 190,7 milioane lei, ceea ce reprezintã o creştere de aproape 7% faţã de 178,4 milioane lei în trimestrul I al anului trecut.