.

UPC România, parte a grupului Liberty Global, a înregistrat rezultate în creştere în 2018, comparativ cu anul precedent. Performanţa segmentelor de servicii digitale, precum şi îmbunătăţirea permanentă a experienţei oferite clienţilor au contribuit la creşterea anuală a bazei de abonamente (RGU) şi a veniturilor. „Sunt foarte mândru de echipa UPC. Împreună am reuşit să realizăm o performanţă deosebită şi în 2018, în contextul unui mediu concurenţial atât de avansat, înregistrând o creştere a veniturilor de aproape 7%, una dintre cele mai mari din piaţa locală de telecom. Am continuat să aducem produsele noastre de top - CONNECT BOX și HORIZON - în și mai multe case și să îmbunătățim experiența oferită clienților. Performanța în zona de wifi, extinderea și diversificarea conținutului TV și oferirea tuturor serviciilor digitale din portofoliul nostru sunt elementele care au stat la baza rezultatelor noastre. Suntem încrezători că avem soluţiile potrivite pentru a răspunde aşteptărilor şi nevoilor clienţilor noștri”, precizează Mihnea Rădulescu (foto), CEO UPC România.
 
Principalele rezultate din T4 2018: 
 
 
Un total de 35.300* de abonamente noi (RGU) comparativ cu finalul anului 2017, susţinut de creşterea performanţei pe toate segmentele: televiziune digitală, internet și telefonie fixă 
 
Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 83.800 de case ajungând la 3.118.000 gospodării din România
 
Accelerarea creşterii segmentului B2B datorită ofertelor de soluţii avansate dedicate companiilor mari, precum și segmentului SoHo   
 
Creşterea anuală a veniturilor UPC cu 6,6%*, la 668,7 milioane lei* în 2018, comparativ cu 627,5 milioane lei în 2017
 
Oferta de servicii şi îmbunătăţirea permanentă a experienţei clienţilor au stat la baza strategiei de produs în 2018
 
Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 10.700 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 2%. La 31 decembrie 2018, UPC oferă servicii de internet către 592.400 de clienţi. 
 
 
De asemenea, am atins și depășit un reper important: peste 400.000 de clienţi au ales noul modem CONNECT BOX, bucurându-se de cea mai bună experienţă Wi-Fi în orice colţ al casei. Rata de adopție accelerată confirmă că produsul nostru de internet îndeplineşte nevoia de conectivitate a clienţilor UPC. 
 
Televiziunea digitală a adus companiei 25.400 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu 4% comparativ cu finalul anului 2017, ajungând la un total de 698.600 de clienţi. Această creştere este rezultatul eforturilor investiţionale în platforma de televiziune digitală din ultimii ani – atât în zona de conţinut premium cât şi în lansarea unor produse şi funcţionalităţi de ultimă generaţie, strategia companiei concentrandu-se pe digitalizarea bazei de clienti UPC. 
 
Peste 225.000 de mediabox-uri Horizon oferă clienţilor UPC o experienţă de televiziune complet nouă, cu funcţia Replay TV, ce permite vizualizarea competiţiilor sportive, emisiunilor şi filmelor preferate cu până la 7 zile în urmă. 
 
 
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 7%, în 2018 compania atingând o bază de 573.300 de clienţi pentru serviciile de telefonie (37.900 clienţi noi). 
 
Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generaţie 
 
Eforturile companiei au continuat în zona de investiţii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor. La sfârşitul lui decembrie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.118.000 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de 3% (83.800 de noi case).
 
Creşterea numărului de abonamente şi a veniturilor
 
În 2018, UPC România a înregistrat o creştere anuală a bazei de abonamente (RGU) de 2%, adăugând 35.300* noi abonamente. Creşterea numărului de abonamente (RGU), la 2.086.300* pe toate segmentele – televiziune, internet şi telefonie – confirmă faptul că oferta noastră de servicii pentru clienţi răspunde nevoilor şi aşteptărilor acestora. 
 
La sfârşitul anului 2018, UPC România are un numãr total de 966.000* clienţi.
 
Ĩn 2018, UPC România a înregistrat venituri de 668,7 milioane lei*, ceea ce reprezintã o creştere de 6,6%* faţã de 627,5 milioane lei* în 2017.
 
*Toate cifrele de mai sus se referã la operaţiunile prin cablu ale UPC România, excluzând operaţiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat România