.

UPC România, parte a grupului Liberty Global, a încheiat trimestrul I 2019 cu rezultate în creştere, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. „În primele luni ale anului, prin efortul susținut al întregii echipe UPC, le-am oferit clienților noștri servicii digitale la cele mai înalte standarde, care să răspundă nevoii lor de a  fi conectați și de a se bucura de divertismentul preferat.  Astfel, observăm o apetență tot mai mare pentru serviciile digitale cu valoare adaugată – viteze superioare de internet prin Wi-Fi, grilă extinsă de canale TV, conținut sportiv de calitate, precum și echipamente avansate. În continuare, ne concentrăm pe prioritățile noastre cheie: oferte competitive, acces  la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară, precum și  îmbunătățirea constantă a experienței clienților în interacțiunea cu serviciile UPC sau echipele noastre de suport”, precizează Mihnea Rădulescu (foto), CEO UPC România.
 
Investiţiile constante în inovaţie – internet de mare viteză şi televiziune digitală – și îmbunătățirea permanentă a experienței oferite clienților  au susținut creşterea bazei de abonamente (RGU) şi a veniturilor. 
 
Principalele rezultate din T1 2019: 
 
Un reper important a fost depășit în T1 2019: peste 700.000 de clienţi de televiziune digitală
 
Un total de 19.500 de abonamente noi (RGU) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinut de creşterea performanţei pe toate segmentele relevante: televiziune digitală, internet și telefonie fixă 
 
Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 49.600 de case, ajungând la 3.126.800 gospodării din România
 
Inovaţiile UPC continuă ritmul accelerat de adopţie în rândul clienţilor: peste 450.000 de modem-uri CONNECT BOX și peste 225.000 de media-box-uri HORIZON în casele clienţilor UPC  
 
Accelerarea creşterii segmentului B2B datorită ofertei de soluţii avansate dedicate companiilor mijlocii și mari, precum și segmentului SoHo   
 
Creşterea veniturilor nete UPC cu 4,2% în lei în T1 2019, la 168,8 milioane lei, comparativ cu 161,9 milioane lei în T1 2018
 
Propunerea de conectivitate şi divertisment pentru clienţii UPC şi îmbunătăţirea permanentă a experienţei clienţilor
 
Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 6.900 de noi abonamente, la 31 martie 2019, UPC oferind servicii de internet către 594.200 de clienţi. De asemenea, peste 450.000 de clienţi au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurându-se de cea mai bună experienţă Wi-Fi în toată casa.
 
Televiziunea digitală a atins şi depăşit un reper important: peste 700.000 de clienţi, cu 28.300 de noi abonamente adăugate în ultimul an. Baza de abonamente a crescut cu peste 4% faţă de perioada similară a anului 2018, ajungând la un total de 708.400 de clienţi. Peste 225.000 de clienţi au ales media-boxul inovator HORIZON, care le oferă o experienţă de televiziune complet nouă.
 
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anualã de 6%, în trimestrul I 2019, compania având o bază de 581.100 clienţi cu servicii de telefonie (33.300 de clienţi noi). 
 
Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generaţie 
 
Oferta de servicii digitale a susţinut creşterea totală a companiei în T1 2019, UPC investind în  continuare în extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfârşitul lui martie 2019, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.126.800 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de 49.600 de noi case.
 
Creşterea numărului de abonamente şi a veniturilor
 
La 31 martie 2019, numărul abonamentelor (RGU) a ajuns la un total de 2.089.600 pe toate segmentele: televiziune, internet şi telefonie. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania are un total de 19.500 abonamente noi şi îşi continuă creşterea confirmată în ultimii ani. 
 
La sfârşitul trimestrului I 2019, UPC România are un numãr total de 961.700 clienţi. 
 
Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 168,8 milioane lei, ceea ce reprezintã o creştere de 4,2% faţã de 161,9 milioane lei în trimestrul I al anului trecut.