.

Tehnologia LED extrem de populară pe televizoare, a ajuns sa fie optiunea unui numar tot mai mare de clienți in ceea ce priveste decizia de cumparare a becurilor, conform statisticilor de vânzare ale Vitacom Electronics. Cel mai mare avantaj este consumul, iar în ultimii doi ai au apărut tot mai multe produse cu capabilități smart de control de la distanță, cu difuzor încorporat pentru audiții muzicale sau reglarea intensității luminii. Cele mai căutate sunt becurile brandurilor WELL, General Electric, HQ, Goobay și Maxell, iar comanda medie a consumatorului este de aproximativ 50 de lei. Cele mai importante caracteristici pe care consumatorii le au în vedere în momentul achiziției sunt puterea consumată si puterea echivalentă. Clienții sunt însă sfătuiți să verifice și fluxul luminos al becurilor de nouă generație, pe care să il compare cu cel al becurilor cu incandescență. 
 
Pentru a alege cele mai potrivite becuri, trebuie avut în vedere, pe langa fluxul luminos, culoarea luminii, care poate varia, de la rece la caldă mergand chiar spre cea naturală. Un alt aspect foarte important este forma becului. Acestea pot fi atât standard, în formă de pară A60, cât și în formă glob G, formă de lumânare C sau de reflector R. 
 
 
În ultimii 10 ani, odată cu noile standarde impuse de Uniunea Europeană, interesul pentru obiecte de iluminat a început să se schimbe. Deși achizițiile de becuri standard, cu incandescență, sunt încă la cote ridicate, există și consumatori care le preferă pe cele de generație nouă, cu un consum redus. Reprezentanții Vitacom Electronics declară că un rol foarte important în educarea pieței și a consumatorilor îl au consultanții de la punctele de vânzare. Astfel, tot mai mulți utilizatori ajung să înțeleagă beneficiile noilor becurilor și le preferă în detrimentul celor clasice.
 
Pe acest segment de produse, Vitacom Electronics se bucură de parteneri atât în România, cât și în mai multe state din Europa. Exportul de becuri se realizează către țări precum Ungaria, Spania, Portugalia, Germania, Cehia, Polonia, Slovenia, Cipru, Estonia, Croația, Serbia, Bulgaria.
 
În ceea ce privește clienții corporate, cerințele pentru obiectele de iluminat sunt orientate către noile tehnologii. Aceștia își doresc să reducă costurile administrative în privința iluminatului, dar și să păstreze standarde de calitate ridicate. Tocmai de aceea, tehnologia LED este cea mai căutată și achiziționată de companii.
 
În medie, durata de viață a unui bec depinde foarte mult de tipul acestuia. Dacă vorbim despre un bec incandescent, adică pe filament, acesta va putea fi utilizat aproximativ 1.000 de ore. Becurile cu halogen însă rezistă până la 2.000 de ore. Durata de viață a unui bec crește pe măsură ce tehnologia de realizare a acestuia se modifică. Un bec din categoria economic va funcționa între 5.000 și 8.000 de ore, iar un bec de tip LED între 15.000 și 50.000 de ore. 
 
 
Despre Vitacom Electronics
 
Vitacom Electronics a fost înființată în anul 1991 și este una dintre cele mai mari companii și cei mai de încredere parteneri în domeniul produselor și accesoriilor electronice. Compania a fost fondată de Vasile Andrei Vita (foto), din pasiune pentru produse și accesorii electronice și pentru noi provocări. Prin profesionalism, siguranță și flexibilitate, Vitacom Electronics a câștigat fidelitatea și aprecierea clienților și, totodată, a reușit să se impună pe piață datorită prețurilor competitive și calitatea produselor.
 
Calitatea serviciilor Vitacom Electronics a fost răsplătită prin aprecieri la nivel internațional și național, firma deținând distincția Internațional Gold Star for Quality, certificate ISO 9001:2008, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007, precum și numeroase titluri acordate de Camerele de Comerț și Industrie. În plus, de-a lungul timpului compania a dezvoltat două branduri proprii: WELL și CHROME, recunoscute la nivel național, și a dezvoltat parteneriate durabile cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Cyberpower, Maxell,Goobay, ProsKit, NGS, Legrand, Goobay si Fixpoint.