.

Din 2007 Vodanet Media pune mai mult accent pe orientarea către clienți, iar dorința de a asigura succesul celor care apelează la serviciile sale a decis dezvoltarea diviziei de Client Service. Vodanet Client Service se va ocupa de managementul campaniilor de publicitate online desfășurate pe site-urile din portofoliul său, răspunzând în timp real cererilor de asistență ale clienților. Pentru asigurarea succesului clienților și a partenerilor de afaceri în conceperea și dezvoltarea soluțiilor de promovare online, Vodanet a lansat la sfârșitul lunii ianuarie un nou concept de rate card orientat către client și bazat pe cost per reader. 'Noul Rate Card va permite clienților să stabilească și să justifice costurile și gradul de eficiență al investiției lor în media online. Ne-am gândit la succesul clienților noștri atunci când am  redefinit mecanismul de prețuri de Rate Card. Considerăm că,  aceștia trebuie să fie perfect informați cu privire la sistemul de calculare pentru a putea să se decidă asupra unei investiții corecte, cu rezultate efective' declară Mirela Ciucur, Business Development Manager. Din februarie, departamentul de Client Service al Vodanet Media  este condus de către Roxana Precu, din poziția de Client Service Manager.