.

WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business: distribuția de ceasuri către retaileri din mediul offline, țintind, până la finalul anului, crearea unei rețele de peste 20 de parteneri cu tradiție în vânzarea de ceasuri. „Piața offline vine cu un public țintă care, deși se intersectează parțial cu cel al pieței online, reprezintă un potențial diferit, pe care îl putem atrage. Există branduri pe care le reprezentăm și care, datorită raportului calitate-preț avantajos pentru client, sunt foarte populare în mediul online. Cu toate astea, atunci când vorbim de mediul offline, acestea sunt inaccesibile unui public care, din diferite motive, alege să-și facă cumpărăturile din magazine fizice. De asemenea, dorim să oferim clienților experiența de a atinge și vedea de aproape design-ul și felul în care ceasurile noastre sunt lucrate, pentru a face o alegere cât mai inspirata și potrivită atunci când se decid să cumpere”, precizează Dragoș Diaconu (foto), CEO WatchShop.ro.
 
Mișcarea are loc în contextul evoluției naturale a business-ului de ceasuri, în direcția adresării unei categorii diferite de clienți, care preferă să interacționeze cu ceasurile înainte de a le cumpăra, sau care vor să cumpere produse din magazinele clasice.
 
Tendințele în materie de ceasuri pentru 2019
 
WatchShop.ro distribuie în exclusivitate ceasurile Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S, recunoscute internațional și cu rezultate notabile în multe țări, atât la nivel european, cât și la nivel mondial. În mod tradițional, fiecare dintre aceste branduri, lansează anual una sau două colecții care se aliniază noilor tendințe ale pieței de fashion, dar și noilor tendințe în materie de componente tehnice și design, aspecte importante pentru clienți.
 
 
În perioada următoare, WatchShop va aduce în România colecțiile Sekonda, brandul numărul unu de ceasuri în Marea Britanie de peste 40 de ani. Pe segmentul ceasurilor bărbătești, cele mai noi modele vin să completeze gamele clasice și casual sport. Noutățile acestor modele țin atât de design, cât și de o serie de funcții suplimentare: tahimetru, cronograf/cronometru, dual-time etc. Pentru ceasurile Sekonda destinate femeilor primează alte aspecte. Astfel, aurul roz devine din ce în ce mai popular atunci când vorbim de ceasuri de damă. Un exemplu în acest sens este ceasul de damă Sekonda EDITIONS 2400, de culoarea aurului roz, potrivit femeilor iubitoare de modă și cărora le plac lucrurile de calitate. 
 
Totodată, ceasurile de dimensiuni mai mari din colecțiile de damă se păstrează în tendințe și anul acesta.
 
De asemenea, cele mai importante branduri din industrie lansează tot mai multe modele de ceasuri de tip connect, adică ceasuri clasice cu funcții de smartwatch, care permit conectarea la smartphone, însă funcționează la capacitate maximă și fără o astfel de conectare, în modul analog.
 
Din punctul de vedere al caracteristicilor ceasurilor clasice, noutatea de anul acesta constă în accentul pe care îl pun producătorii pe ceasurile de tip skeleton (ceasuri automatice, prin ale căror geamuri se vede mecanismul din interior), pe ceasurile mari și pe cele connect. În plus, producătorii optează și pe o diversitate mai mare a culorilor ceasurilor, a formelor cadranelor, dar și pe asortarea accesoriilor. Spre exemplu, în privința curelelor, majoritatea brandurilor au început să ofere opțiunea de quick release pentru a permite schimbarea rapidă și ușoară a curelelor, dând astfel posibilitatea unei multitudini de combinații între ceasuri și curele de diferite culori, materiale și texturi.
 
Ce vânzări generează noua linie de business
 
„Estimăm că noua linie de business va aduce în acest an o creștere graduală, ce va depăși 10% din vânzările totale, obiectivul nostru principal fiind să consolidăm notorietatea brandurilor pe care le distribuim prin extinderea prezenței offline. Toți resellerii cu care colaborăm beneficiază din partea noastră de consultanță, suport tehnic, service pre-sale, în timpul garanției, dar și post garanție, parteneriate și promovare. În plus, au la dispoziție pachete personalizate în funcție de specificul și targetul de clienți, disponibilitate imediată a produselor în cantități suficiente și acces la concursuri de vânzări oferite personalului de vânzări ale reseller-ilor”, precizează Dragoș Diaconu.
 
 
De asemenea, WatchShop.ro oferă, atât reseller-ilor, cât și clienților finali, informații complete, de calitate și în limba română, pentru fiecare produs, consultanță în alegerea produselor dorite și în explicarea funcțiilor oferite de fiecare model,  garanție 24 luni și servicii post-garanție, accesul la componente și accesorii, chiar și pentru modelele ce nu mai sunt în producție (în cazul Sekonda).
 
Despre WatchShop.ro
 
WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri din România și singurul magazin dedicat pasiunii bărbaților de a căuta și cumpăra ceasuri. În procesul de achiziție, clienții au acces la informație completă și relevantă, la care se adaugă aspectele tehnice și tehnologice care au legătură cu modelele de ceasuri căutate. WatchShop.ro are un portofoliu de peste 15.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate. WatchShop.ro oferă și service în garanție, dar și servicii post-garanție, iar perioada de retur a produselor este de 365 de zile de la achiziție, cea mai extinsă de pe piață.