.

Xerox extinde oferta de management al conținutului a platformei sale DocuShare, asigurându-le angajaților moduri noi și facile de a accesa și de a gestiona conținutul pe suport de hârtie și în format digital, indiferent de locul în care aceștia se află. „Ajutăm angajații de astăzi să fie productivi, indiferent unde s-ar afla – la birou, acasă sau pe teren cu clienții", precizează Bogdan Cobuz, Business Product Marketing Manager, Xerox România. „Grație accesului simplu și automatizării fluxurilor de lucru, companiile își pot crește acuratețea și gradul de repetabilitate a proceselor de business, fără să frustreze angajații sau să compromită securitatea companiei."

Xerox ConnectKey pentru DocuShare, o soluție de scanare în fluxurile de lucru într-un singur pas, simplifică procesul de integrare a conținutului aflat pe suport fizic în fluxurile digitale ale companiilor. Utilizatorii pot scana ușor documente direct într-o colecție DocuShare sau un folder Windows, prin intermediul unei imprimante multifuncționale care include ConnectKey sau Xerox Extensible Interface Platform, introducând informațiile din documente în echipament. Astfel, fluxuri întregi de lucru pot fi dezvoltate și împărtășite în câteva minute cu întreaga echipă sau organizație.

DocuShare Mobile extinde și simplifică automatizarea proceselor de business, permițându-le angajaților să acceseze, să caute, să vadă, să descarce și să distribuie documente stocate în DocuShare de la propriul dispozitiv mobil cu iOS, îmbunătățind semnificativ eficiența acestora în afara birourilor. Xerox continuă să extindă serviciile DocuShare de management al conținutului în cloud, generând un mediu sigur în care organizațiile pot să capteze, să administreze, să proceseze și să distribuie documente. Fiecare operațiune este adaptată cerințelor specifice ale clienților - livrate rapid prin intermediul infrastructurii Xerox de cloud - gestionată și întreținută de Xerox.

Despre Xerox DocuShare

Xerox DocuShare este o platformă de management al conținutului care permite soluții de management al documentelor, de automatizare a proceselor și de transformare a documentelor aflate pe suport de hârtie în format digital, asigurându-le clienților de servicii Xerox de management al documentelor o creștere a productivității și reduceri de costuri. Mai multe oinformații găsiți aici: http://docushare.xerox.com/.

Despre Xerox România

Xerox România este subsidiară a companiei Xerox, având o activitate pe piața locală de 45 de ani. Compania oferă servicii complete de management al documentelor pentru clienții săi, asigurând un set de beneficii precum reducerea costurilor, preluarea riscurilor de către Xerox și optimizarea proceselor de business care includ documente. Alături de cei 5 distribuitori, 30 de parteneri strategici și peste 500 de reselleri autorizați, Xerox România oferă atât companiilor, cât și clienților individuali soluții, echipamente și media de tipărire pentru administrarea eficientă a documentelor. Pentru mai multe informații, vizitați www.xerox.ro și pagina noastră de Facebook www.facebook.com/XeroxRomania.