.

Xerox prezintă Xerox Document Analytics Services, o nouă soluţie pentru serviciile sale de management al documentelor (Managed Print Services – MPS). Aceasta ajută companiile să înţeleagă mai bine de ce, unde şi cum sunt folosite documentele în fluxurile de lucru. Strategia Xerox privind serviciile de management al documentelor este bazată pe o abordare în trei etape - evaluare și optimizare, securizare şi integrare, automatizare şi simplificare şi este concepută pentru a îmbunătăți procesele de lucru cu documentele de zi cu zi. Pentru a realiza acest lucru, companiile trebuie să înţeleagă, mai întâi, modul în care funcţionează fluxurile de lucru. De aceea, Xerox Document Analytics Services oferă o analiză detaliată a felului în care sunt utilizate documentele în cadrul companiilor. Informaţiile sunt culese din mai multe surse, cum ar fi echipamente și operaţiuni de imprimare, audituri ale documentelor arhivate sau nu, interviuri cu clienţii. Toate acestea contribuie la identificarea comportamentelor de imprimare, precum și la găsirea de soluţii pentru a fluidiza procesele și a reduce costurile.

Rezultatul acestor evaluări contribuie, de asemenea, la stabilirea celor mai bune procese de automatizare şi simplificare, cum sunt, de exemplu, alternativele digitale și managementul de conţinut, care pot fi valorificate. În plus, Xerox Document Analytics Services oferă recomandări pentru acțiuni viitoare, care ajută companiile să ia decizii informate şi să îmbunătăţească fluxurile de lucru.

Despre Xerox

Xerox (NYSE: XRX) este lider global în managementul documentelor, al tehnologiei și al serviciilor de business, ajutând organizaţiile să transforme modul în care îşi administrează afacerile şi informaţiile. Cu sediul în Norwalk, Conn., Xerox are peste 140.000 de angajați, care ajută clienţi din peste 180 de ţări. Xerox oferă servicii de business, echipamente de imprimare și tehnologie software şi hardware pentru managementul informaţiei - de la date, la documente.

www.xerox.com