.

Yahoo a anunțat că adaugă noi opțiuni media serviciului său de mesagerie, cum ar fi capacitatea de redare de conținut, transfer de fișiere de dimensiuni mari, noi limbi și alte instrumente. Decizia Yahoo de a introduce noi opțiuni în cadrul serviciului său de mesagerie vine în condițiile în care mai mulți dintre rivalii săi fac eforturi pentru a-și consolida poziția pe piața serviciilor de mesagerie instantanee. Yahoo Messenger 9.0 s-a lansat pentru moment în versiune beta și include opțiuni similare cu cele din rețelele de socializare sau din site-urile de sharing, inclusiv spațiu suplimentar pentru publicare de imagini sau fotografii în dreptul numelor contactelor, precum și capacitatea de a transmite videoclipuri sau fotografii prin intermediul ferestrei destinate discuțiilor. Utilizatorii pot trimite mai departe mesaje pe telefoanele lor mobile atunci când nu se află în fața computerului. "Aceste noi opțiuni îi ajută pe utilizatori să stea conectați și să își dezvolte relațiile cu ceilalți internauți", a declarat Sabrina Ellis, Vice President al Yahoo Messenger. "Am adăugat o serie de funcții de personalizare și credem că opțiunea de transmitere a conținuturilor media va fi cu adevărat de ajutor", a adăugat ea. Yahoo este unul dintre principalele servicii de mesagerie instant din lume, cu 27,7 milioane de utilizatori în septembrie, mai mulți cu 19% decât în aceeași perioadă a anului precedent, potrivit datelor colectate de comScore.