Platforma Academis dedicata managementului universitar isi extinde aplicabilitatea prin integrarea noilor module: Module si Materiale Didactice.
Modulul Alumni din cadrul UMS ofera absolventilor oportunitatea de a-si pastra apartenenta la comunitatea academica intr-o maniera accesibila, cu o utilizare interactiva si intuitiva.
Dezvoltat pe o aplicatie web-based, modulul Alumni poate fi accesat de oriunde prin intermediul unui browser si al unei conexiuni la internet. Datorita configuratiei sale functionale, Alumni permite utilizatorilor completarea, modificarea si actualizarea informatiilor personale, a istoricului academic al absolventului, a istoricului posturilor ocupate, o parte din informatii fiind preluate din UMS.
De asemenea, modulul permite sortarea listei de alumni in functie de o serie predefinita de criterii, cautarea unui alumni, transmiterea de mesaje publice care pot fi vizualizate de toti utilizatorii UMS, indiferent daca fac sau nu parte din aceasta comunitate, sau publice.
In cadrul submodulului „Administrare", utilizatorul cu drepturi de administrator poate accesa si aproba mesajele publice trimise de Alumni sau poate trimite notificari catre absolventi sau catre persoane care au absolvit această facultate dar nu se regasesc in cadrul UMS. Aplicatia contine si submodulul Rapoarte care poate fi accesat de administrator.
UMS este componenta de scolaritate integrata platformei Academis. Solutia software UMS permite administrarea eficienta a tuturor activitatilor, proceselor si fluxurilor existente in mediile universitare.
Modulul Materiale Didactice a fost integrat in componenta Magnon dedicata managementului de procese. Noul modul are ca functionalitate de baza gestionarea materialelor de curs. Astfel prin intermediul sau, profesorii publica materiale didactice care pot fi accesate din orice locatie prin intermediul internetului. Pentru a avea acces la aceste materiale este necesara o autentificare care confirma statutul de student al facultati respective. Acest modul vine in intampinarea studentilor, dar si a masteranzilor si doctoranzilor, fiecare utilizator putand accesa informatia care corespunde nivelului sau de studii.
Configurarea functionala a modulului permite studentilor actiuni de vizualizare continut si cautare, iar profesorilor actiuni mai complexe de vizualizare, modificare, acordare permisiuni, ascundere, stergere etc.Totul se realizeaza intr-o maniera logica si intuitiva de utilizare.
Solutia Magnon supervizeaza executarea corecta a proceselor care implica documentele respective in cadrul universitatii si propune o strategie centralizata a documentelor pentru reducerea costurilor si cresterea productivitatii.