.

Piata business-to-business are particularitati distincte – iar rolul marketing-ului este critic in atingerea performantelor, necesitand competente care imbina strategia si tacticile de marketing cu dezvoltarea si oferirea de produse si servicii competitive.

Acest modul de 3 saptamani trateaza ultimele evolutii inregistrate in marketing managementul B2B, focalizandu-se asupra pietei complexe a clientilor organizationali.

Primul program complex din Romania dedicat marketingului business-to-business :

Managementul Marketingului B2B 10 – 22 iunie 2010

Beneficii :

• Vei intelege principalele diferente dintre marketingul B2B (business-to-business) si marketingul B2C (business-to-consumer).

• Identificand cele mai bune practici din marketing-ul B2B cu ajutorul studiilor de caz, vei fi mai eficient in procesele de marketing in care esti implicat.

Cui se adreseaza :

- Managerilor cu responsabilitati directe in zona marketingului de produs

- Managerilor de vanzari

- Altor manageri implicati in strategia de marketing

- Directorilor generali din companiile mai mici care au in portofoliu clienti organizationali.

Tematica :

• Particularitati ale marketingului B2B fata de marketingul B2C

• Comportamentul de cumparare organizational

• Analiza cererii pe pietele B2B

• Segmentarea pietei organizationale

• Managementul produselor si serviciilor in pietele organizationale

• Managementul de brand B2B

• Managementul canalelor de marketing B2B

• Strategii de pret pe pietele organizationale

• Comunicarea de marketing integrata in marketingul B2B

Inscrie pana la data de 4 iunie ! Locuri limitate

Despre EXEC-EDU:

EXEC-EDU este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata programelor complexe de instruire manageriala si consultanta din Romania.

EXEC-EDU a fost infiintata de ASEBUSS, in 2005, prin externalizarea componentei sale de formare manageriala si consultanta, care se dezvoltase foarte mult.

 

Activitatea de formare manageriala a ASEBUSS a fost creata in 1996 si de atunci s-a diversificat continuu. Astazi, activitatea preluata de EXEC-EDU se remarca prin cel mai variat portofoliu de programe de dezvoltare manageriala de pe piata - peste 40, de la module intensive la programe complexe, de 4-9 luni, autorizate CNFPA.

Pana in prezent, numarul total al persoanelor care au beneficiat de cursuri si consultanta din partea specialistilor EXEC-EDU se ridica la 7000 de persoane, acestia fiind parte a aproximativ 2000 de companii client.