.

Agentia românească de branding și digital Grapefruit a fost de două ori premiată cu Aur în cadrul principalei competiții europene de reconstrucție și redesign de brand, Transform Awards 2011. Premiile au fost acordate pentru cea mai bună identitate vizuală și pentru cea mai bună integrare a strategiei de brand cu cea de afaceri pentru rebrandingul Labormed.

Astfel, Grapefruit a surclasat proiecte ale unor agenții globale de renume precum Interbrand (cu proiectul Hays), Prophet (cu proiectul Zurich Financial Services), The Workroom (cu Balfour Beatty WorkPlace), Heavenly Group (cu Imaqliq) și SomeOne (cu Royal Opera House), care au fost nominalizate alaturi de Grapefruit în cele două categorii.

Proiectul de rebranding al Labormed a primit până în prezent 3 premii internaționale.

"Am reușit să fim cea mai premiată agenție non-anglo-saxonă în cadrul acestui festival la care a participat elita profesională din Marea Britanie și Statele Unite – cele mai competitive piețe din domeniu. Faptul că am reușit să depășim câteva mari agenții globale dovedește că România nu e la marginea Europei pe harta specialiștilor în branding," precizează Ștefan Liuțe, directorul de strategie al Grapefruit.

"Proiectul Labormed a fost premiat până acum pentru eficacitate, strategie și design - ingrediente esențiale pentru un proiect reușit. Dar în branding e foarte valabilă expresia e nevoie de doi pentru un tango – reușita unui proiect depinde la fel de mult de client pe cât depinde de agenție. Ca atare, mulțumim clientului Labormed pentru că ne-a ales și ne-a păstrat, din 2009 încoace, ca partener. Ne dorim să găsim în România cât mai multe companii care să înțeleagă valoarea unui brand puternic, pentru că numai prin branduri locale puternice putem împinge înainte economia locală și brandul de țară. Nu e suficient să existe câțiva experți în branding în România, dacă organizațiile locale nu vor avea tot mai mult curajul și priceperea să apeleze la astfel de proiecte, pe care ulterior să le valorifice" precizează Ștefan Liuțe. "Sperăm ca astfel de reușite să le dea mai multă încredere".

Grapefruit a adunat în prortofoliu peste 20 de premii internaționale, fiind cea mai premiată agenție de branding românească la nivel internațional. Totodată, Grapefruit este agenția de branding locală cu cele mai multe companii din industria pharma în portofoliu. Printre acestea se numără branduri precum Abbott Laboratories, Alevia, Antibiotice, Eli Lilly, Gedeon-Richter, HTP Medical, Labormed, Pfizer, Terapia-Ranbaxy, Velfina sau Walmark.

Grapefruit a dezvoltat câteva dintre cele mai puternice branduri din România în ultimii 11 ani și este cel mai mare exportator local de servicii de branding. Cu birouri în București și Iași și o echipă de 18 oameni, Grapefruit are în portofoliu 200 de clienți din 13 țări, de pe 4 continente. În România, agenția a lucrat pentru branduri precum Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia, E.ON, Heidi, ING, Labormed, Lafarge, NNDKP, OTP Bank, Pepsi Americas, Petrom, Renault, Țuca Zbârcea și Asociații, UPC, Walmark etc.