.

O bună parte dintre participanții cursurilor organizate în fiecare an de Orange sunt astăzi angajați ai Orange România.

Orange are o strategie de responsabilitate socială corporativă pe termen lung prin care dorim să avem un rol activ în viața comunității, să promovăm dinamismul și inovația, iar unul dintre domeniile în care ne implicăm este cel educațional.

Orange este partener într-un proiect educațional al fundației Light into Europe dedicat copiilor cu deficiențe de vedere și auz, care urmărește să reducă riscul de izolare socială a acestor tineri, să încurajeze deciziile responsabile. Prin intermediul acestui proiect școlile au beneficiat de diverse materiale educaționale și echipamente pentru copii, au fost organizate diverse cursuri de specializare pentru profesori, au fost înființate cluburi de activități extra școlare dedicate îmbunătățirii diverselor abilități ale copiilor.

Considerăm că avem un rol important în formarea și îndrumarea tinerilor și de aceea am dezvoltat diverse programe de training adresate studenților: Școala de Marketing, Școala de Vânzări, School of Customer Experience, Școala de Comunicare. Aceste programe vin în întâmpinarea necesităților studenților de a se dezvolta, de a le stimula creativitatea și de a avea o interacțiune cât mai directă cu mediul de afaceri în vederea pregătirii carierei lor profesionale. O bună parte dintre participanții la aceste cursuri organizate în fiecare an de Orange sunt astăzi angajați ai Orange România. Studenții se disting ca un segment cu valori și exigențe distincte de comunicare, la care Orange se adaptează permanent, organizând încă din 1998, în colaborare cu diverse agenții și institute, stagii de practică, ateliere de idei și creație, cursuri de orientare profesională la care au participat de-a lungul anilor sute de studenți.

Orange consideră că dezvoltarea profesională continuă a angajaților este esențială atât pentru companie, în vederea atingerii obiectivelor sale, cât și pentru motivarea acestora. De aceea investim în permanență în pregătirea angajaților noștri, iar prin dialog și consultare încercăm să oferim cursurile potrivite necesităților fiecăruia. De asemenea, valorile ce stau la baza culturii noastre interne sunt valorile brandului Orange. Toate programele și canalele de comunicare internă au la bază aceste valori, pe care le promovează constant prin intermediul revistei interne, al Intranetului, al întâlnirilor frecvente ale top managementului cu angajații, evenimente interne și animații.