.

T-Mobile International, susbsidiara mobilă a celei mai mari companii telecom europene - Deutsche Telekom - a anunțat pe 11 iunie 2002 desemnarea unui purtător de cuvânt surpriză, în persoana cunoscutei vedete americane Catherine Zeta-Jones. T-Mobile este una din companiile telecom de vârf la nivel mondial, furnizoare de servicii wireless de voce și date și mesagerie, urmând ca până la sfârșitul acestui an să își unească toate diviziile sub brand-ul global T-Mobile. Aceste divizii includ VoiceStream Wireless din SUA și departamentele T-Mobile din Germania (fost T-D1), Marea Britanie (One2One), Austria (Max.Mobil) și din Cehia (RadioMobil). În prezent, diviziile T-Mobile subsidiare și afiliate companiei Deutsche Telekom furnizează servicii unui număr de circa 69 de milioane de clienți din întreaga lume. T-Mobile este prima companie furnizoare de comunicații mobile transatlantice ce folosește tehnologia wireless digitală GSM.

Ca urmare a noii strategii de Public Relations și Advertising a companiei germane, actrița Catherine Zeta-Jones va apărea în toate reclamele T-Mobile ce vor fi difuzate pe plan internațional. Campania de publicitate va începe în vara acestui an, în California, urmată la scurt timp de Marea Britanie, iar până la sfârșitul anului va fi prezentă în toată Europa.

'žAm ales-o pe Catherine pentru campania noastră pentru că personalitatea ei puternică este cunoscută în întreaga lume și se bazează pe o mare implicare în cariera profesională și pe o muncă asiduă', a declarat Kai Uwe Ricke, CEO al T-Mobile International. John Stanton, președintele VoiceStream și T-Mobile din America de Nord completează ideea, susținând că Zeta-Jones va reuși cel mai bine să transmită mesajul T-Mobile datorită forței, charismei, stilului, încrederii în sine și aprecierii ei la nivel internațional, pentru că toate acestea sunt calități ce reprezintă T-mobile pe piața mondială.

La rândul ei, Zeta-Jones s-a declarat a fi o împătimită a tehnologiilor, iar mesajul T-Mobile '“ 'Bucură-te de viață la maxim' '“ se potrivește de minune cu felul în care folosește ea comunicațiile wireless pentru a-și ușura viața. 'žSunt extrem de încântată de colaborarea mea cu T-Mobile, mai ales în condițiile în care comunicațiile mobile reprezintă, în prezent, o componentă a culturii noastre. Mai mult, mă bucur că pot transmite mesajul T-Mobile conform căruia oamenii pot trăi mai bine datorită noilor servicii comunicaționale, așa cum mi se întâmplă și mie', a declarat Zeta-Jones.

De pe poziția sa de furnizor global de servicii wireless, compania T-Mobile oferă clienților săi posibilitatea de a utiliza același telefon fără fir și același număr unic pentru a păstra legătura cu prietenii sau cu familia, chiar și când călătoresc în diverse zone ale globului. Reamintim că, anul acesta, compania își va uni toate diviziile sub același nume, folosind la nivel global aceeași strategie de marketing '“ 'Cu T-Mobile obții mai mult' - (Get More with T-Mobile), ceea ce înseamnă o valoare adăugată și un număr mai mare de servicii oferite clienților, tocmai pentru a obține mai mult de la viață.

Vedeta americană Catherine Zeta-Jones și-a început cariera de actriță încă din timpul adolescenței și a ajuns, în scurt timp, în topul mondial, în urma rolului său din filmul 'žMasca lui Zorro', realizat în 1998. Anul următor, Zeta-Jones a câștigat secținea 'žCea mai bună actriță' din cadrul premiilor europene 'žPeople'™s Choice Film Award' pentru rolul său din filmul 'žEntrapment', iar în 2000 a fost nominalizată la Globul de Aur pentru rolul din 'žTrafic'. Frumoasa actriță este, de asemenea, și soția celebrului actor american Michael Douglas.