.

SAP a lansat cel de-al patrulea raport anual de dezvoltare durabilă (http://www.sapsustainabilityreport.com/). SAP consideră că sustenabilitatea se bazează pe înțelegerea faptului că provocările economice, sociale și de mediu sunt din ce în ce mai strâns legate între ele, iar administrarea lor necesită o abordare eficientă. Integrat raportului anual pe 2010, datele din raportul de sustenabilitate demonstrează că soluțiile IT ajută companiile să funcționeze mai profitabil și generează oportunități de dezvoltare a afacerii.

"Dacă stăm bine să ne gândim, sustenabilitatea se află în centrul oricărei afaceri, realizând legătura dintre provocările lumii de azi, rolul IT-ului și importanța inovației în susținerea progresului", precizează Peter Graf, vicepresedinte executiv în cadrul departamentului SAP de soluții sustenabile. "Raportul SAP despre dezvoltarea durabilă reprezintă un pas important pentru un dialog deschis despre strategiile, obiectivele și sistemele noastre de management pentru îmbunătățirea performanțelor în domeniul dezvoltării durabile.", precizează Valentin Tomșa (foto), directorul general SAP România.

Ca o continuare a angajamentului pentru o dezvoltare durabilă, SAP colaborează și contribuie la dezvoltarea de soluții inovative în cadrul ecosistemului de clienți, parteneri și alte părți interesate, pentru a extinde impactul soluțiilor comerciale pentru dezvoltare durabilă la nivelul companiilor din întreaga lume.

Concret, raportul subliniază progresul companiei în livrarea de soluții inovatoare pentru clienți, eficiente și integrate pentru rezolvarea inițiativelor din domeniul dezvoltării durabile. În privința progreselor înregistrate la nivel intern, compania a reușit să reducă emisiile de gaze cu efect de seră cu 6 %, principalii factori de economisire în 2010 fiind proiectele de eficiență energetică, schimbările în comportamentul angajaților care fac naveta și achiziționarea continuă a energiei regenerabile, care acum reprezintă 48 % din totalul energiei electrice utilizate de SAP. Întrucât implicarea în comunitate reprezintă pentru angajații SAP o parte importantă a eforturilor de sustenabilitate a companiei, munca acestora are un impact pozitiv asupra unui milion de vieți, obiectivele de responsabilitate socială urmărind realizarea a 100.000 de ore de volutariat și sprijinirea a 1.000 de ONG-uri. Realizările SAP din 2010 au inclus totodată și lansarea în premieră a unui program global lunar de furnizare de servicii pro bono și donarea către 715 organizații non-profit a unor soluții tehnologice.

De aproape 40 de ani, SAP identifică, dezvoltă și ajută clienții să utilizeze soluții software pentru gestiunea afacerii, permițând companiilor de toate dimensiunile să-și gestioneze resursele în mod eficient și responsabil. Având astăzi peste 105.000 de clienți, compania SAP este conștientă de responsabilitățile sale și de impactul pe care îl poate avea în asigurarea sustenabilității operațiilor din centrele de date din întreaga lume.