.

Un raport recent realizat de Asociația Națională a Publicitarilor din SUA arată că 31% dintre specialiștii în marketing B2B alocă 20% sau chiar mai mult din totalul bugetelor de media pentru platformele new media, comparativ cu doar cei 5% ai specialiștilor în marketing B2C.

Astfel, 50% dintre subiecții B2B au planificat să aloce peste 10% din bugetele lor către new media.

Raportul a relevat că specialiștii în marketing B2B și B2C planifică o creștere a bugetelor pentru new media anul acesta, cu 78% dintre specialiștii în marketing B2C și 66% dintre cei specializați în marketing B2B raportând creșteri ale bugetelor pentru new media.

Doar 3% dintre subiecții B2B au declarat că planifică să cheltuiască mai puțin pe new media anul acesta.

 

De remarcat este faptul că specialiștii în marketing B2B utilizează platformele de new media cu scopul de a crea o cerere pentru produsele și serviciile lor, în timp ce specialiștii în marketing B2C apelează la platformele new media mai degrabă în campaniile de construire a brandului.