.

În al treilea trimestru al acestui an UPC România a înregistrat creșteri pe segmentele de business în care activează: televiziune digitalã și prin satelit (DTH), Internet și telefonie fixã. UPC s-a concentrat în continuare pe serviciile de televiziune digitală care reprezintă unul din punctele sale forte, atât la nivel european, cât și în România, și de asemenea a înregistrat importante creșteri și pe segmentele de internet și telefonie fixã, ca rezultat al eforturilor de promovare a celor mai bune oferte 3Play. "Aceste rezultate confirmă flexibilitatea și varietatea ofertelor și pachetelor de servicii create de UPC România. Succesul serviciilor DVR, HD, 3D, lnternet Fiber Power cu cea mai mare vitezã de internet din România (120 Mbps), lansate în premieră în țara noastră aratã cã existã în continuare cerere pe piațã pentru ultimele tendințe în tehnologie rãspunzând nevoilor și așteptărilor clienților legate de calitatea serviciilor", precizeazã Severina Pascu (foto), CEO UPC România.

UPC a continuat trendul pozitiv în trimestrul III 2011, prin mãrirea cu aproape 14.000 a bazei RGU – fațã de T2 2011 - ajungând la peste 1.555.000 abonamente. Ĩn luna octombrie 2011 am reușit sã adãugãm încã 8.100 RGU noi.

Televiziunea digitalã a dus la creșterea bazei de clienți UPC cu 4,4%, comparativ cu al doilea trimestru al acestui an. La sfârșitul lunii septembrie 2011 UPC are aproape 329.000 de clienți de televiziune digitalã. Trendul crescãtor pe acest segment este evidențiat și de rezultatul de la sfârșitul lunii octombrie 2011: 333.300 clienți de televiziune digitalã.

Fațã de anul trecut UPC a înregistrat o creștere de aproape 25% a numãrului de clienți de televiziune digitalã.

Cu o creștere constantã în ultima perioadã s-a evidențiat și segmentul de televiziune prin satelit (DTH), numãrul de clienți pe acest segment la sfârșitul trimestrului III fiind de 255.500, adicã o creștere de 5,6% fațã de trimestrul II. Iar la data de 30 octombrie UPC înregistreazã deja 260.700 clienți.

Fațã de anul trecut UPC a înregistrat o creștere de aproape 29% a numãrului de clienți de televiziune prin satelit.

Comparativ cu trimestrul anterior al acestui an, dar și comparativ cu perioada similarã a anului trecut, UPC și-a extins numãrul de clienți și pe segmentele de telefonie fixã și internet.

Astfel, UPC a înregistrat o evoluție pozitivã pe segmentul serviciilor de Internet, unde, la sfârșitul trimestrului III, înregistreazã peste 266.000 clienți, o creștere de 3,3% fațã de T2 2011 și o creștere de 4,1% fațã de T3 2010. La sfârșitul lunii octombrie 2011 UPC înregistreazã 270.500 clienți la serviciul de internet. Odatã cu lansarea în primãvara acestui an a serviciului de Internet Fiber Power, UPC oferã cea mai mare vitezã de internet din România – 120 Mbps, aceasta contribuind la creșterea vânzãrilor de abonamente de internet. Fiber Power continuã sã fie un serviciu apreciat de clienții noștri datoritã vitezelor mari și stabilitãții conexiunii.

Pe segmentul de voce UPC a ajuns la 167.200 clienți, în T3 2011, o creștere de 4,6% fațã de T2 2011 și o creștere de 17,6% fațã de T3 2010. La acest rezultat au contribuit semnificativ introducerea abonamentelor cu minute incluse și flexibilitatea portofoliului de telefonie fixã, aducând astfel pe piațã cele mai bune oferte. La sfârșitul lunii octombrie 2011 UPC înregistreazã 172.000 clienți e telefonie fixã.

Conform celui mai recent raport publicat de ANCOM, la 3 ani de la lansare, UPC este operatorul de telefonie cu cele mai multe numere portate din România cu un total de aproape 60.000 de numere. Astfel, UPC rãmâne lider al portabilitãții numerelor în România pe segmentul telefoniei fixe.

Baza de clienți pentru serviciul de televiziune analogicã a înregistrat cea mai micã scãdere de pânã acum, de 5,2% fațã de T2 2011, înregistrând 538.100 clienți iar ritmul crescut de migrare a clienților la serviciul de televiziune digitalã a fãcut ca situația operaționalã sã nu fie afectatã și am reușit sã înregistrãm o ușoarã creștere a veniturilor în lei de 1,2%.