.

Bucuresti, 21 Iunie 2006 - Compania Focus Telecommunications are placerea sa anunte lansarea serviciului Click to Call pe piata romaneasca.

Serviciul Click to Call le permite clientilor, partenerilor de afaceri sau potentialilor clienti sa intre in contact cu departamentul de vanzari sau relatii cu clientii al unei firme direct de pe site-ul sau de internet. Utilizatorul trebuie sa introduca numarul de telefon la care poate fi gasit si in mod automat sistemul Focus face legatura telefonica intre el si firma respectiva. 'Statisticile arata ca 50% din comenzile on-line sunt anulate, Click-To-Call iti da sansa sa comunici cu cei interesati de produsele tale si sa ii convingi ca au facut o alegere buna accesand site-ul tau', spune Bogdan Cioroianu, Project Manager, Focus Telecommunications.

Serviciul Click-To-Call poate fi folosit si pentru vanzarile directe, lasand clientul sa aleaga momentul si modul in care este contactat. Aplicatia Click-To-Call poate fi integrata intr-un e-mail cu o oferta preliminara sau poate fi accesat direct de pe pagina de web a firmei. 'Serviciul poate fi integrat in pagina web, in e-mailuri, popup-uri sau in reclame on-line pentru a putea intra in legatura directa cu potentiali clienti, indecisi, care vor sa afle mai multe despre produsele sau serviciile oferite', a continuat Cioroianu.

Toate detaliile despre acest serviciu pot fi gasite pe site-ul companiei Focus Telecommunications, www.focustel.ro.