.

După lansarea a peste 10 produse localizate pentru utilizatorii români și a serviciilor de publicitate pentru companii, inclusiv AdWords și AdSense, Google a deschis un birou de afaceri în București, coordonat de o echipă locală condusă de Dan Bulucea (foto) . "Scopul Google este de a oferi utilizatorilor români, care sunt foarte activi online, și mai multe instrumente utile și inovatoare în limba locală, precum și de a ajuta companiile românești să aibă o prezență online și să își dezvolte afacerile prin intermediul Internetului. România este o țară foarte interesantă pentru Google, unde vedem oportunități atât în ce privește utilizatorii individuali, cât și companiile", precizează Dan Bulucea, noul Country Manager pentru România al Google.

Biroul din București, condus de Dan Bulucea, este responsabil pentru dezvoltarea afacerilor și implementarea strategiei Google în România, stabilirea unor relații de afaceri cu partenerii români, comunicarea către companiile locale a beneficiilor prezenței online și vânzările directe de publicitate. Google este în prezent în România cu produse localizate pentru utilizatorii români, în primul rând motorul de căutare Google.ro, precum și Google Maps, Google Places, Google Apps, Google Translate și multe altele. Întrucât consumatorii apelează tot mai mult la Internet pentru a se informa, Google.ro poate fi utilizat și ca un barometru pentru cele mai recente tendințe, inclusiv a celor de natură economică.

Google oferă gratuit instrumente speciale pentru identificarea tendințelor de căutare: Google Statistici de Căutare www.google.ro/insights/search sau Google Trends www.google.ro/trends. Antreprenorii pot afla ce termeni (cuvinte cheie) sunt cei mai căutați și își pot ajusta campaniile lor online, sau site-urile web pentru a răspunde mai bine la nevoile consumatorilor.

Cum publicitatea online se dovedește eficientă și din ce în ce mai populară, Google oferă acum mai multe opțiuni pentru afacerile locale. Pentru a îmbunătăți vizibilitatea și pentru a beneficia de promovare online, acestea pot folosi publicitatea relevantă în căutare - Google AdWords – care afișează reclame relevante pentru căutarea utilizatorului pe Google.ro. Pentru a obține resurse suplimentare, companiile se pot alătura rețelei de conținut Google - Google AdSense - și pot valorifica conținutul site-ului propriu, prin afișarea de anunțuri Google relevante. Pentru a începe să utilizeze aceste produse, companiile trebuie doar să deschidă contul lor de AdWords. Mai multe informații despre produsele pentru companii pot fi găsite pe www.google.ro/ads

Dan Bulucea a lucrat în ultimii 12 ani în cadrul Microsoft, unde a avut diverse roluri, cel mai recent fiind cel de Director de Business și Marketing pentru filiala din România, ocupând anterior poziția de Senior Platform Strategy Manager la sediul Microsoft din Munchen pentru Europa Centrală și de Est. Anterior, s-a ocupat de promovarea și adopția platformei Microsoft în România. Înainte de a se alătura Microsoft, Dan Bulucea a fost General Manager al Salient Romania, unul dintre cei mai mari producători din România de PC-uri la acea vreme. Dan Bulucea deține un Executive MBA și este licențiat în Informatică.

Fondat în 1998 de către absolvenții Stanford Dr. Larry Page și Dr. Sergey Brin, Google este astăzi o companie de top prezentă pe toate marile piețele globale. Sistemul targetat de publicitate al Google furnizează tuturor companiilor, indiferent de dimensiune, rezultate măsurabile, intensificând în același timp experiența trăită de utilizator. Google are sediul central în Silicon Valley și birouri în America de Nord și de Sud, Europa și Asia.