.

Ana Maria Apostescu și Sofia Dumitrescu sunt marile câștigătoare ale concursului național “Trăiește-ți viața, urmează-ți pasiunea”, organizat de Krüger&Matz, cu susținerea lui What’s UP și a Oanei Tache. Cele două norocoase vor primi câte o bursă de 15.000 de lei brut, cu ajutorul căreia își pot transforma pasiunile într-un mod de viață! Ana Maria și Sofia au fost alese prin votul publicului, pe site-ul campaniei, www.pasiuneata.ro, și al juriului format din echipa Krüger&Matz, alături de Oana Tache și What’s UP, cele două vedete care au fost alături de Krüger&Matz încă din momentul lansării brandului de IT&C în România. "Mă bucur  enorm că am avut ocazia să cunosc toți finaliștii, în caravană, și le doresc câștigătorilor ca premiul de 15.000 de lei să îi aducă mai aproape de pasiunile lor. Pentru mine a fost o experiență extraordinară, foarte frumoasă și sper să mai existe inițiative de gen care să ne ajute să descoperim oameni minunați, care cred în visele lor și care pot fi un model pentru cei care până acum nu au avut curaj! Nu mai pierde timpul! E vremea să lupți pentru ceea ce-ți dorești! Trăiește-ti viața! Urmează-ți pasiunea! ”, precizează Oana Tache.
 
La fel ca și Oana, What’s UP a fost alături de participanți pe toată durata campaniei: “Concursul Krüger&Matz m-a convins că românii au cele mai tari pasiuni! Sunt sigur că vom mai auzi de Ana Maria și de Sofia, sunt extrem de pasionate și talentate, iar premiul câștigat le va ajuta să își pună în practică cele mai îndrăznețe visuri”, a spus What’s UP. 
 
Pe toată durata concursului, s-a înregistrat un număr foarte mare de participanți din toate colțurile țării, cu pasiuni care mai de care mai diverse! Cele mai frecvente au fost muzica, fotografia, călătoriile și dansul, însă au fost înscrise și unele mai puțin întâlnite, precum jongleria, neurochirurgia sau masajul!
 
“Sunt încântat că foarte mulți români și-au depășit limitele, s-au înscris în concurs și le-au arătat tuturor pasiunile lor! Nu renuntați niciodată la pasiunile și la visele voastre, pentru că tocmai acestea ne fac viața frumoasă și fericită! Aceasta este filosofia brandului Krüger&Matz – ne dorim să inspirăm oamenii să facă ce își doresc cu adevărat și să trăiască așa cum vor!”, a declarat Michal Leszek, fondatorul Krüger&Matz.
 
Prima câștigătoare, Ana Maria Apostescu are 23 de ani, este din Câmpulung Muscel şi este pasionată de fotografie şi călătorii. Cu premiul cel mare, vrea să îşi cumpere un aparat foto performant, cu ajutorul căruia va putea imortaliza o mulțime de amintiri. 
 
Cea de-a doua câștigătoare a campaniei “Trăiește-ți viața, urmează-ți pasiunea”, Sofia Dumitrescu, va atinge, la propriu, cele mai înalte culmi, cu ajutorul bursei Krüger&Matz: tânăra pasionată de escalada montană îşi doreşte să urce pe Mont Blanc, cel mai înalt vârf din Alpi. 
 
Campania “Trăiește-ți viața, urmează-ți pasiunea” s-a desfășurat timp de patru luni, din septembrie 2015 până în ianuarie, anul acesta. Toți românii și-au putut înscrie pasiunile, prin intermediul fotografiilor sau videoclipurilor urcate pe site-ul campaniei, www.pasiuneata.ro. Au fost aleși patru finaliști și, în ultima etapă a campaniei, Krüger&Matz a realizat câte un material video despre pasiunea fiecăruia. Materialele au fost urcate pe www.pasiuneata.ro, iar publicul a putut să-și voteze favoritul. 
 
Brandul Krüger&Matz a apărut pe piața din Polonia în 2010, istoria sa fiind cel mai bine caracterizată de două cuvinte: pasiune și viziune. Krüger&Matz dorește să își inspire clienții să traiască ghidați după valori și pasiune, iar prin produsele sale își propune să le ofere acestora instrumentele necesare pentru o viață mai bună. Drept urmare, din portofoliul Krüger&Matz fac parte căști cu un design și o calitate a sunetului foarte bună, echipamente audio, precum și dispozitive mobile moderne ca tablete și smartphone-uri. Krüger&Matz este un brand care le oferă oamenilor o opțiune, rămânând la latitudinea lor dacă doresc să achiziționeze un produs care aparține unui producător renumit sau să benficieze de un produs nou, cu aceeași calitate și funcționalitate, dar la un cost mult mai accesibil. Întrebarea pe care Krüger&Matz o adresează utilizatorilor este: merită să alegi un produs mult mai accesibil și astfel să poți investi mai mult în pasiunile tale?