.

Ca în fiecare an, Google și Facebook vin la București, pe 14 și 15 iunie, cu experți gata să răspundă tuturor întrebărilor publicului în timp ce Netflix, CNN, The New York Times, Instagram, Youtube sau Shazam completează o ofertă de conținut concentrate din domeniul digital și tehnologie care nu este egalată de alte evenimente de acest tip din regiunea central și est europeană, precizează Profit.ro. De la cum influențează tehnologia marketingul și comunicarea sau e-commerce-ul, iCEE.fest acoperă acum și domenii precum realitatea virtuală, creativitatea, conținutul alternativ sau impactul tehnologiei în medicină sau chiar politică. Organizatorii au pregătit nu mai puțin de 9 linii separate de conținut pe cele 7 scene pe care le are iCEE.fest anul acesta.
 
“Companiile globale atrag fără îndoială prin numele lor însă experții independenți aduc plus-valoare la modul real, prin libertatea de a vorbi liber despre impactul pozitiv sau, uneori, negativ al tehnologiei”, precizează Dragoș Stanca, fondatorul iCEE.fest, citat de Profit.ro.