.

Amadeus Network Revenue Management utilizează Big Data și algoritmi științifici pentru a îmbunătăți previziunile privind cererile și pentru a optimiza rețeaua de origine și destinație a companiei aeriene finlandeze. ”Suntem foarte încântați să colaborăm cu Finnair pentru a o sprijini să își ridice la un nou nivel modalitatea de gestiune a veniturilor. Tehnologia noastră este construită pe o excelență operațională dovedită, combinată cu servicii de consultanță și servicii de suport de primă clasă. Această combinație puternică asigură companiile aeriene, așa cum este Finnair, că sunt mai bine pregătite pentru a obține profitabilitate pe termen lung într-o piață care se transformă rapid și că sunt mai bine poziționate pentru a optimiza oferta completă prin intermediul unui singur sistem de management”, precizează Manuel Midon, Head of Airlines pentru Europa de Nord și de Vest la Amadeus.
 
În ultimii ani, schimbarea peisajului în industria transportului aerian de pasageri a forțat operatorii de transport să își regândească abordarea privind gestionarea veniturilor. Companiile aeriene se confruntă acum cu clienți mai informați ca oricând și cu presiuni asupra prețurilor ce impun diminuarea acestora. Acest lucru a făcut crucială obținerea unei vizibilități cât mai exacte asupra cererii pentru rutele aeriene, precum și a perspectivelor corecte care permit companiilor să își maximizeze veniturile și să concureze cu șanse reale pe o piață dificilă.
 
”Odată cu creșterea produselor auxiliare și a concurenței din ce în ce mai intense în industria aeriană, Finnair a solicitat o soluție care să-i permită să își maximizeze gestionarea veniturilor prin caracteristici avansate cum ar fi modelarea predictivă a comportamentului clienților. După ce a evaluat cu atenție toate opțiunile disponibile pe piață, a devenit foarte clar că soluția oferită de Amadeus este una aparte. Consultanța și sprijinul în procesul de implementare au fost, de asemenea, cruciale, iar Amadeus a excelat și în acest domeniu. Împreună cu serviciile impresionante post-implementare oferite, avem cu adevărat sentimentul de siguranță că ne aflăm pe mâini bune în colaborarea cu Amadeus”, precizează Mike Stirkkinen, vicepreședinte Revenue Management & Pricing, Finnair.
 
Acesta este motivul pentru care Finnair a ales Amadeus Network Revenue Management. Soluția va permite companiei aeriene, care transportă anual peste 12 milioane de pasageri, să îmbunătățească acuratețea prognozării cererii clienților și să optimizeze mai bine rețeaua de origine și destinație.
 
Dar acest acord nu se referă doar la partea de tehnologie. O echipă dedicată de experți consultanți Amadeus a colaborat îndeaproape cu Finnair pe partea de business pentru a pune în practică o transformare completă a segmentului Origin & Destination cu scopul de a se asigura că linia aeriană este pregătită să profite din plin de caracteristicile sale competitive.
 
Amadeus Network Revenue Management utilizează date provenite din mai multe surse și aplică algoritmi științifici moderni pentru a determina comportamentul de cumpărare și disponibilitatea de a plăti a clienților. Pe baza acestor informații, acesta oferă apoi recomandări rapide, corecte și inteligente cu privire la cel mai bun preț și prezentarea optimă a ofertelor companiei aeriene.