.

De-a lungul celor 15 ani de activitate, Germanos a devenit un reper în ceea ce privește avansul tehnologic, consecvența și excelența în deservirea clienților și, de asemenea, un etalon în conceperea de oferte atractive și servicii inovative. Cel mai mare lanț de distribuție telecom din țară sărbătorește 15 ani de la deschiderea primului magazin în România, în centrul Bucureștiului. „În octombrie 1996, Germanos a făcut primul pas în România și a început ceea ce avea să devină cea mai remarcabilă și perseverentă odisee din retailul telecom românesc, cu sprijinul consumatorilor români. Au fost 15 ani intenși cu cea mai bună echipă din retailul telecom. Acestea nu ar fi fost posibile fără dăruirea și profesionalismul oamenilor noștri, cărora le suntem recunoscători. Am dovedit că suntem cea mai bună organizație de retail din telecomul românesc și intenționăm să ne păstrăm acest statut", precizează Aris Karousos, Retail Chain Division Director, Germanos și COSMOTE România.

Cu zeci de milioane de vizitatori în acești ani și câteva milioane de produse vândute, Germanos Telecom România a devenit unul dintre jucătorii-cheie pe piața telecom, lăsând o amprentă puternică în memoria consumatorilor și oferind servicii remarcabile care i-au inspirat pe mulți dintre ei.

Lansat în 1996, magazinul de baterii situat în centrul Bucureștiului a fost la momentul respectiv un reper în materie de vânzare de baterii pentru industria de retail. Încă de atunci, magazinele Germanos au devenit un element de referință pentru retailul modern și, mai mult, au contribuit decisiv la succesul COSMOTE România, prin generarea de vânzări în creștere și susținerea dezvoltării celui mai dinamic operator de pe piață.

Un exemplu al dinamicii Germanos este faptul că, în ultimii patru ani, peste 17 milioane de clienți au trecut pragul magazinelor din întreaga țară.

În timp, Germanos a devenit un retailer complet de telecom, comercializând nu numai telefoane mobile, ci și accesorii și alte produse electronice, precum sisteme GPS, camere foto, medii de stocare și, recent, internet și telefonie fixă, servicii și sisteme de recepție de programe TV prin satelit și terestru, complementare domeniului principal de activitate.

De-a lungul anilor, Germanos a devenit campionul noilor servicii, configurând retailul modern și așteptările clienților cu inovații precum G-Garanție, G-Agenda, G-Ticket, G-Service și multe altele.

Germanos își arată aprecierea pentru cei 15 ani de relație excelentă cu consumatorii români, punându-le la dispoziție noi oferte promoționale în toate magazinele din țară, unde cei interesați de tehnologie sunt așteptați de către reprezentanții companiei cu zâmbetul pe buze și având cunoștințe temeinice despre cele mai recente lansări.

Germanos are în prezent peste 1.000 de angajați, cu o vârstă medie de 27,5 ani.

La sfârșitul lunii septembrie 2011, Germanos România avea peste 220 de magazine la nivel național, fiind parte din canalul de distribuție al COSMOTE România, care includea aproximativ 600 de puncte de vânzare în întreaga țară.

Știați că Germanos....

... a fost primul retailer care a lansat un pachet prepaid pe piața din România?

... a fost primul retailer care a folosit geamul vitrinei pentru a promova ofertele lunii?

... a fost primul retailer care a publicat un catalog de produse din piață?

... a fost primul retailer care a renunțat la politica de interacțiune de vânzări de tip „stând jos/la birou"?

... a fost primul retailer care a lansat transferul agendei de telefon a clienților (G-Agenda)?

... este singurul retailer care oferă „primul ajutor" pentru telefoane în cadrul magazinelor?

... este singurul retailer care oferă garanție pe viață pentru telefoanele mobile?