.

Cu o investiție în SirValUse Consulting, lider de piață în consultanța privind experiența utilizatorului, și Nurago, unul dintre cei mai inovatori furnizori din întreaga lume de tehnologie pentru marca digitală, mass-media și cercetarea privind gradul de aplicabilitate, GfK continuă să-și extindă strategia digitală.

SirValUse Consulting a fost înființată în mai 2000 și este acum cea mai mare companie de consultanță din Europa în domeniul experienței utilizatorului și aplicabilitate. SirValUse investighează și optimizează ușurința în utilizare, valoarea utilității și design-ul de site-uri web, software, electrocasnice, aplicații mobile, dispozitive mobile și tehnologia de fabricare industrială. Nurago, o companie încă tânără, este acum unul dintre cei mai importanți furnizori de tehnologie pentru brandul digital, mass-media și cercetarea privind gradul de aplicabilitate.

Deținând o cotă de 40% în SirValUse Consulting și Nurago, începând cu data de 4 mai 2010, GfK investește într-una din cele mai avansate ramuri de cercetare de piață. Împreună, SirValUse Consulting și Nurago au ca angajați aproximativ 120 de membri ai personalului din Hamburg, Hanovra, Berlin, München, Londra și Beijing. În 2009, vânzările totale ale celor două companii s-au ridicat la aproximativ 6,5 milioane de euro. Printre clienți se numără multe companii internaționale din sectoarele de servicii, de retail și industrie, inclusiv Google, Deutsche Telekom, Otto, eBay, LG și Samsung.

Prin acest nou parteneriat, GfK își consolidează competențele în domeniul experienței utilizatorului și cercetării online. SirValUse și Nurago beneficiază de rețeaua globală a Grupului GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare de piață la nivel mondial, cu filiale în peste 100 de țări. GfK și Nurago au repurtat deja primul lor succes, cu dezvoltarea în colaborare a Panelului de Eficiență GfK Media German și Britanic (în Germania, numit și GfK Web Efficiency Panel), care permite o analiză detaliată a efectului campaniilor de publicitate încrucișată în mass-media asupra comportamentul real de cumpărare al consumatorilor.

Wilhelm R. Wessels, membru al Consiliului de Administrație al GfK SE, subliniază: "Direcția strategică clară a GfK în zona de mass-media digitală este în continuare cimentată prin cooperarea noastră cu Nurago și SirValUse. Lucrăm pe proiecte comune pentru a face legătura și mai puternic între datele noastre extinse privind comportamentul consumatorilor și constatările din cercetarea online."

Nurago: căutat de către experții online

Ca furnizor de servicii de tehnologie, Nurago combină cunoașterea aprofundată a cerințelor de pe piața online cu platforme de cercetare flexibile, ale căror rezultate oferă o bază pentru optimizarea și planificarea cu succes a strategiilor de marketing online. Leadership-ul tehnologic de pionierat al companiei face din aceasta un partener căutat în economia online și unul dintre cei mai importanți clienți ai Nurago este Google. "Google construiește bazându-se pe experiența furnizorilor de servicii inovatori. Nurago ne oferă tehnologie de o importanță crucială pentru monitorizarea eficienței în publicitate", explică Daniel Meyer, Director de Cercetare de Piață la Google Germany GmbH.

Despre SirValUse Consulting

SirValUse este cel mai mare furnizor european de consultanță în experiența utilizatorului. De peste zece ani, experții în această ramură de activitate și în metodologie au stabilit standarde în domeniul cercetării, monitorizării continue și optimizării atât în ceea ce privește experiența utilizatorului, cât și gradul de aplicabilitate. SirValUse supune produsele și aplicațiile interactive unei serioase testări metodologice. Clienții obțin îndrumări precise pentru optimizarea echipamentelor tehnice și a aplicațiilor digitale în toate fazele de dezvoltare a produsului.

Despre Nurago

Nurago este unul dintre cei mai importanți furnizori din lume de tehnologie pentru marca digitală, mass-media și cercetare privind gradul de aplicabilitate. Printr-o combinație sofisticată între procedurile de monitorizare și metodele de cercetare tradiționale, Nurago stabilește standarde de piață și permite revizuirea deosebit de eficientă și valabilă a performanței activităților mass-media digitale.

 

Grupul GfK

Grupul GfK oferă informațiile fundamentale de care au nevoie industria, retailer-ii, companiile de servicii și mass-media pentru a lua decizii pe piață. Acesta oferă o gamă cuprinzătoare de informații și servicii de consultanță în trei sectoare de activitate: Custom Research, Retail and Technology și Media. Organizația de cercetare de piață nr. 4 la nivel mondial își desfășoară activitatea în mai mult de 100 de țări și are peste 10.000 de angajați. În 2009, vânzările Grupului GfK s-au ridicat la 1,16 miliarde de euro. Pentru informații suplimentare, vizitați site-ul nostru: www.gfk.com. Urmați-ne pe Twitter: www.twitter.com / gfk_group.

GfK România

GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De peste 8 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piață din România. Activitățile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă și calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicații și IT, finanțe, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosință îndelungată, Media - cercetare calitativă și cantitativă pe consumul de produse media și Healthcare – cercetare calitativă și cantitativă în toate domeniile medicale.

Înființat în 1934 ca primă companie de cercetare de piață în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de țări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizații de cercetare de piață din lume. Pentru informații suplimentare, vizitați website-ul: www.gfk-ro.com