.

Compania Hewlett Packard vizează câștigarea pieței consumer, în special segmentul generației Point-and-Click care se pare că va aduce profituri impresionante, de vreme ce i s-a pregătit cea mai 'consistentă' campanie publicitară din istoria HP. Compania a alocat 300 milioane USD pentru această campanie ce urmează celei mai mari lansări de produse destinate consumatorilor din istoria companiei, anunțată în luna august, și care completează campania globală de marcă a HP '(client)+hp = totul este posibil'. Sloganul campaniei, 'Tu+HP' ('You+HP'), își dorește să stabilească o relație foarte apropiată între companie și client.
'Mișcarea fotografică digitală este pe punctul de a deveni cea mai nouă și la modă formă de auto-exprimare și comunicare', afirmă Allison Johnson, prim vice-președinte, HP Global Brand and Communications.
'Fotografia tradițională de surprindere a momentelor speciale face loc fotografiei digitale de surprindere a tuturor momentelor'. Campania 'Tu+HP' este proiectată pentru a-i face pe oameni să vadă o fotografie în orice și pentru a prezenta linia completă de echipamente și consumabile HP destinate fotografiilor digitale '“ de la camere foto și imprimante până la computere, cerneală și hârtie. Multe reclame folosesc lucrări ale unor fotografi amatori dotați cu aparate HP. Fotografii realizate de amatori vor fi folosite și în filme de cinema bazate pe realitate, ceea ce reprezintă încă o premieră pentru HP. Aceste scurt-metraje vor rula în timpul sezonului sărbătorilor și vor consta din eseuri fotografice puse pe muzică.
Pentru a implica oamenii în mișcarea fotografică digitală, HP a creat o galerie fotografică online 'YOUstories' ('ÎntâmplărileTALE') și îi invită pe clienți să trimită și să împărtășească cu alții eseuri fotografice online. Utilizatorii sunt încurajați să viziteze www.hp.com/YOU pentru a-și publica 'întâmplările' și a afla mai mult despre arta și știința din spatele instrumentelor digitale HP. 'Campania 'šTu+hp'™ ilustrează modalitățile prin care HP transformă experiența fotografiei digitale', spune Chris Morgan, vice-președinte pentru vânzări și marketing la HP Imaging and Printing Group. 'Oamenii de știință și inginerii de la HP au eliminat complexitatea și au redus numărul de etape necesare preluării și tipăririi unei fotografii de la 57 la 3. Pe măsură ce fotografia digitală devine un curent important, sperăm să-i impulsionăm pe oameni să facă mai multe fotografii, să le împărtășească mai mult cu alții, să tipărească mai mult și să se distreze mai mult folosind instrumentele digitale HP'.

Detaliile poziționării
Primele reclame tipărite au apărut în publicația 'USA Today' cu o inserție de 24 de pagini color, cea mai mare din istoria companiei. În plus, pentru a ajunge la o gamă largă de consumatori, versiuni mai reduse ale inserției vor fi incluse în numerele următoare ale publicațiilor din categoria 'lifestyle': Vogue, Better Homes&Garden, Entertainment Weekly, InStyle, GQ, New York Times Magazine și People, printre altele.
Folosind tehnici inovatoare de realizare a filmelor, primele spoturi televizate vor apărea în timpul serialelor NBC 'Prietenii tăi' și 'Will&Grace' și CBS: 'CSI: Crime Scene Investigations'.
De asemenea, vor apărea în timpul transmisiunilor din NFL și a unei game largi de programe TV și prin cablu de maximă audiență. Având o abordare tematică, clipurile au pe coloana sonoră cântecul 'Pictures of You' al formației 'The Cure'. Se va face publicitate stradală în orașele New York, Chicago, Los Angeles și San Francisco. Vor fi folosite postere, panouri publicitare și panouri pentru cititori, cum este cel al Agenției Reuters din Times Square.
În afara eseurilor fotografice online, situl Web interactiv 'You+hp', www.hp.com/YOU, oferă consumatorilor informații despre soluțiile HP pentru imaginile digitale. Campania include de asemenea publicitate interactivă online. Campania a început pe 2 octombrie în SUA, iar în restul Americii de Nord, Europa, Asia și America Latină va fi lansată în noiembrie. Goodby, Silverstein & Partners au stabilit poziționarea publicității, iar Publicis s-a ocupat de crearea componentelor produsului și ale răspunsurilor. Mostre de bannere publicitare pot fi găsite la:http://webtech.corp.hp.com/hpinfo/newsroom/hpads/you, câteva dintre acestea putând fi admirate și în această ediție a revistei noastre.