.

hub:raum Cracovia a iniţiat o caravană în România pentru a selecta proiecte în fază incipientă din domenii precum: Smart City, logistică şi transport. Start-up-urile locale cu proiecte din ariile IoT, big data, cloud, securitate pe mobil, e-sănătate sunt, de asemenea, vizate. Iniţiativa este parte dintr-un nou program derulat de hub:raum numit WARP Sprints. Acest nou concept de accelerator inteligent, modern şi eficient este bazat pe experienţa acumulată de-a lungul celor cinci ediţii ale programului de accelerare WARP şi ale celor două ediţii ale programului „Challenge Up!”. Sesiunile WARP Sprints au în vedere o mai bună cooperare între corporaţii şi start-up-urile implicate, cu mult înainte de începerea programelor de accelerare în sine; trei verticale selecționate în fiecare trimestru; un proces mai rapid de oferire de feedback punctual pentru start-up-uri. Verticalele alese pentru ultimele luni ale acestui an sunt: Smart City, Logistică şi Transport.
 
Cosmin Ochişor, Investment Manager la hub:raum, se va întâlni cu start-up-urile locale în Cluj, pe 27 septembrie (detalii aici), respectiv în Bucureşti, pe 30 septembrie, unde îi va avea ca invitaţi pe cei de la Device Hub (mai multe informaţii aici). La Cluj, este invitat şi CTF365, un start-up local, care poate să împărtăşească din experienţa sa legată de participarea la programul de accelerare WARP. 
 
 
De-a lungul celor cinci ediţii ale WARP, peste 3.000 de start-up-uri au fost evaluate şi 58 de echipe din 18 ţări au fost invitate să fie parte din program. Dintre acestea, 10 echipe selectate au fost din România. De exemplu, TypingDNA, care furnizează o soluţie de securitate online bazată pe felul în care oamenii tastează, este unul dintre cele patru proiecte selectate de către Deutsche Telekom pentru cea de-a doua fază a programului de accelerare WARP care a avut loc în primăvara acestui an. Mai mult, în 2015, start-up-ul românesc DeviceHub.net, care furnizează servicii de cloud pentru comunicarea Internet of Things, a primit 80.000 de Euro de la hub:raum Cracovia pentru a-și dezvolta proiectul, suport din partea mentorilor hub:raum, precum şi acces la cele 150 de milioane de clienţi ai Deutsche Telekom din întreaga Europă. DeviceHub a fost selectat câştigător la a treia ediţie a WARP turbo accelerator în decembrie 2014, fiind al doilea start-up care a primit finanţare de la hub:raum, după OmniPaste, în 2014.
 
hub:raum oferă mentorat, know-how, spaţiu de lucru, acces direct la factorii de decizie de la Deutsche Telekom şi la peste 150 milioane de clienţi, cu beneficii pe care start-up-urile le primesc pe loc: 
 
pre-selecţie la WARP Sprints
 
oferte din partea partenerilor hub:raum (de exemplu 5.000 USD pentru Amazon Web Services)
 
mentorat şi know-how 
 
acces gratuit la spaţiile de lucru din Cracovia/Berlin/Tel-Aviv
 
oportunitatea de a participa la diverse programe de accelerare și acces la investiţii (până la 300.000 de Euro).
 
Telekom Romania susţine activ eco-sistemul de start-up-uri din România prin mai multe iniţiative. Mai multe detalii sunt disponibile aici.
 
 
 
Despre hub:raum Cracovia
 
hub:raum Cracovia este centrul de inovaţie pe Europa Centrală şi de Est pentru Deutsche Telekom Group din aprilie 2013. Se concentrează pe susţinerea afacerilor inovatoare din Europa Centrală şi de Est prin conectarea echipei, viziunii şi experienţei cu puterea corporativă a liderilor în telecomunicaţii. Acest lucru este realizat prin oferirea unui pachet complet de finanțare, spațiu de lucru comun, îndrumare și acces la bunurile Deutsche Telekom.
 
Despre Telekom Romania
 
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. 
 
În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.
 
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 de angajați la nivel mondial.