.

Intenția I.B.M. de a se reinventa drept consultant de afaceri, în loc de a rămâne un simplu furnizor de tehnologie, s-a concretizat prin lansarea, pe 5 iulie 2004, a unei noi campanii de marketing estimată la 7 mil. USD. După 93 de ani în care I.B.M. a fost sinonimă cu lansarea unor noi dispozitive, mașini de scris și computere, compania intră într-o nouă fază și vrea să fie percepută ca un furnizor de sisteme de business personalizate. Din iulie, IBM a renunțat la accentul pus timp de 6 ani pe 'e-business' ca platformă cheie de marketing și a adoptat 'On demand business' drept noua sa poziționare globală de brand. Deși IBM nu a fost singurul jucător din tehnologia informației care și-a prefațat termeni de marketing cu un 'e-' în era dotcom, populara etichetă globală 'e-business' riscă în prezent să dea un aer desuet brandului. Multe companii încă folosesc termenii de 'e-business' și 'e-commerce', de aceea I.B.M. nu va renunța de tot la etichetă, ci o va realoca unor produse I.B.M. specifice. Dificultatea constă în a atrage atenția corporațiilor mari și medii, interesate de sisteme end-to-end (complete), pe care să le ajute să ofere produse optime. La nivel internațional, 'On' va fi folosit pentru a desemna viteza, flexibilitatea și disponibilitatea. Pentru a marca transformarea I.B.M. într-o organizație puternic orientată pe servicii, compania a lansat 'On demand' ca un concept de business acum 18 luni și declară că strategia a dat deja primele roade. Noua campanie de marketing a fost creată, ca și cea anterioară, de Agenția Ogilvy & Mather - New York. Revoluționara campanie alb-negru pentru e-business, ce prezenta echipe de lucru în situații concrete de afaceri, a ajutat IBM să facă față exploziei tehnologice de azi, prin faptul că a dat o față umană revoluției IT&C. Noua campanie multimilionară se va axa pe ideea susținerii firmelor să activeze 'butonul On'. Astfel, semnătura din barele albastre ale reclamelor TV anterioare se va păstra, dar va fi reintrodusă în scenă culoarea, pentru a moderniza campania. Reclamele tipărite vor prezenta studii de caz ale companiilor pe care le-a asistat IBM, printre care firma de brokeraj online E*Trade și furnizorul de muzică prin Internet Napster. Principalul scop al fazei de lansare, de 3-5 luni, este promovarea platformei 'On demand business'. IBM vizezaă și atragerea clienților prin web, publicitate online targetată, și marketing direct spre sfârșitul anului.