.

Din 15 aprilie și până pe 15 mai, elevii și studenții pasionați de domeniul comunicațiilor sunt invitați să se înscrie la concursul "Idei tari" lansat de Fundația "Romtelecom pentru români". Competiția națională își propune să încurajeze performanța, să răsplătească pasiunea tinerilor până în 30 de ani pentru domeniul IT&C și să stimuleze interesul pentru studiul, cercetarea și inovația în acest domeniu.

Temele propuse pentru concurs se găsesc pe site-ul dedicat, www.ideitari.ro. Lucrările, care vor putea fi înscrise online pe același site până la data de 15 mai, vor fi punctate în funcție de gradul de inovație, aplicabilitatea ideilor și capacitatea de a aduce soluții, fiind declarată câștigătoare echipa care a obținut cele mai multe puncte.

 

Într-o primă etapă, lucrările participante în concurs vor fi evaluate de un juriu mixt format din profesioniști Romtelecom și cadre universitare. În a doua etapă, autorii celor mai apreciate 15 lucrări își vor susține proiectele în fața aceluiași juriu, în cadrul unui eveniment dedicat ce va avea loc la București.

Cele mai valoroase proiecte vor fi răsplătite cu premii în valoare totală de 10.000 de euro (premiul 1 – 5000 euro, premiul 2 – 3000 euro, premiul 3 – 2000 euro) și internship-uri în cadrul Romtelecom.

La finalul concursului, Romtelecom va gazdui o conferință profesională. Mediul academic, cei care lucrează în domeniul comunicațiilor, dar și studenții și absolvenții vor avea ocazia de a face schimb de idei și de a dezbate tendințele din această arie de activitate. Prin recompensarea celor mai valoroase contribuții practice și teoretice, Romtelecom dorește să păstreze un nivel ridicat de interes și să stimuleze în continuare studiul, cercetarea și evoluția în domeniul comunicațiilor.

Mai multe detalii și regulamentul oficial sunt disponibile pe site-ul www.ideitari.ro

Fundația "Romtelecom pentru români", înființată în anul 2008, își propune inițierea unor proiecte prin care să susțină cauze sociale care au nevoie de o voce puternică pentru a fi rostite, auzite și soluționate. De asemenea, prin această fundație, Romtelecom își dorește să transmită dorința sa de implicare socială unui public cât mai larg, căruia i se adresează în primul rând ca unui partener. Fundația vine ca o extindere naturală a implicării Romtelecom în bunul mers al societății românești, care s-a concretizat în ultimii ani prin numeroase proiecte susținute de companie.