.

Telecomunicațiile au fost dominate de D'™Arcy la ultima ediție a festivalului de publicitate Ad'™Or, singura manifestare ce acoperă toate mediile de expresie publicitară autohtonă. D'™Arcy a obținut premiile categoriei atât pe print, cât și pe TV cu campaniile derulate pentru Connex. D'™Arcy a mai câștigat o categorie pentru campania Spor derulată pentru Policolor.
Agenția BV McCann-Erickson a devenit pentru a doua oară consecutiv Agenția Anului în România, în urma câștigării a 6 premii, la categoriile Retail și servicii/Print cu 'žÎncă un client satisfăcut', o campanie pentru Surmont Store, iar pe TV cu 'žNumai șase-s norocoase' pentru Loteria Națională, Produse alimentare/Print cu Tomi Ketch-up și Cel mai bun spot social pe TV cu 'žUmbre'.
Campania anului, 'ž.ro', este semnată de Headvertising, agenție care și-a exprimat nemulțumirea față de festival, printre care și faptul că nu s-au acordat premii cum ar fi Cel mai bun spot radio, unde deținea practic un monopol din punct de vedere al lucrărilor înscrise.
ADDV Euro RSCG și-a dovedit încă o dată forța pe partea de print, confirmând premiile obținute la festivalul de profil Ad.Print. Agenția a obținut premiul pentru Cel mai bun print cu 'žPăpușile', lucrare care a câștigat și categoria Cosmetice și farmaceutice, iar la autopromovare (self-promoter) s-a impus cu 'žDistrugătorul de hârtie'.
Cel mai bun outdoor a fost desemnată campania pentru Salvați Copiii, 'žStrada', aparținând agenției Young & Rubicam, care a mai câștigat cu aceeași lucrare și categoria social pe partea de print.
Leo Burnett a câștigat pe partea de TV categoria băuturi alcoolice cu campania pentru Bucegi, iar pe Print a obținut 2 premii la băuturi nealcoolice și la produse de îngrijire casnică.
Potrivit sistemului de punctaj, McCann-Erickson a devenit agenția anului, acumulând 50 de puncte, urmată de Leo Burnett și Headvertising cu 40 de puncte fiecare, Young & Rubicam cu 34, ADDV cu 30, D'™Arcy cu 28, Tempo Advertising cu 24 și Scala Thompson cu 13. În acest clasament au mai punctat Graffiti/BBDO, Saatchi&Saatchi, NEXT/CAP și Bates România cu câte 7 puncte, Focus Publicis și TNDC cu câte 3 puncte.
Sponsorii ediției din acest an au fost Prima TV, Hecht Printing România, Churchill Media, Athenee Palace Hilton, Jidvei, Ursus și Stage Expert, iar parteneri media au fost Business Media Group (BMG), Academia Cațavencu, Romanian Publishing Group și România Liberă.