.

LG Electronics România a anunțat pe 23 noiembrie rezultatele campaniei Artă fără limite, derulată cu scopul susținerii tinerelor talente din cadrul liceului de Arte Plastice N. Tonitza din București. Campania a fost susținută de jurnaliști, bloggeri și personalități din mediul cultural, care au oferit suport pentru promovarea campaniei pe toată durata desfășurării acesteia.

Astfel, un juriu format din reprezentanți ai mediului artistic românesc - Mihai Malaimare (președintele juriului), Constanța Gudină, Mircea Deaca și Adrian Brăiescu -, au premiat cele mai bune lucrări de pictură tradițională și grafică digitală realizate de elevii din cadrul liceului de Arte Plastice N. Tonitza din București în cadrul unui eveniment dedicat. Lucrarile înscrise în concurs sunt expuse într-o galerie online, http://concurslg.ro/tonitza/ .

Campania LG Artă fără limite a fost susținută de bloggeri renumiți în comunitatea on-line prin participarea acestora la un concurs dedicat desfășurat pe site-ul www.concurslg.ro. În urma provocărilor primite din partea publicului, cei patru bloggeri implicați au pus în practică diverse inițiative de promovare a liceului N. Tonitza, astfel: Victor Kapra – promovarea lucrărilor realizate de elevii de la Tonitza prin semnături digitale, cu link spre expoziția online, Bobby Voicu – promovarea online a imaginilor cu cele mai reușite lucrări, Cristian Manafu – promovarea celor mai reușite lucrări printr-o serie de cărți de vizită cu background-ul lucrărilor, Cătălin Ticheru – realizarea unor stickere de laptop cu lucrările elevilor.

În perioada desfășurării campaniei, site-ul de concurs a înregistrat 20 000 de vizionări ale paginii. Peste 2500 de voturi au fost înregistrate pentru ideile înscrise în concurs de către participanți.

În perioada de desfășurare a campaniei, reprezentanți ai mass-media naționale au susținut demersul LG pentru elevii de la liceul N Tonitza prin redactarea unor articole ce au contribuit cu o donație de 3000 de euro oferită liceului pentru achiziția de echipamente, accesorii și instrumente pentru pictură. Donația a fost acordată în cadrul evenimentului.

Noile serii de televizoare LG cu tehnologie LED backlight – modelele SL8000, SL9000 și LH9000 - au oferit o vizualizare dincolo de limite a lucrărilor digitale în cadrul vernisajului, sub conceptul Fără limite (Borderless). Cu un design minimalist, noile modele de televizoare LG oferă imagini de o claritate surprinzătoare și culori vii, o adevărată revoluție în divertismentul trăit acasă.

 

LG Electronics se află pe piața din România începând din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizați, și din anul 2004 ca LG Electronics România. Alcătuită din 5 mari divizii: Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions și Mobile Communications, compania a atins performanțe remarcabile pe piața din România, fiind un brand relevant pentru români susținut de o poziție de top pentru segmente cheie de produse: televizoare LCD și televizoare cu plasmă, monitoare LCD, telefoane mobile, echipamente de climatizare, sisteme audio și home theater. În 2009, LG Electronics se axează pe consolidarea brand-ului și pe un marketing orientat către client. Pentru informații suplimentare vã rugãm accesați www.lge.ro