Maguay, companie românească ce activează ca furnizor de soluții complete în segmentul IT, a lansat pe 16 februarie noul brand de portabile MyWay. Nașterea brandului MyWay coincide cu lansarea primei serii limitate de netbook-uri cu carcasa personalizată. În parteneriat cu Muzeul Țăranului Român, MyWay a dezvoltat două variante de design originale pentru carcasa netbook-urilor sale, reprezentând o furcă de tors cioplită în lemn și, respectiv, un model decorativ de pe o pernă de zestre din Transilvania. "Ne-a atras ideea de a combina tradiția cu tehnologia, vechiul cu noul, într-un gest tehnologic și cultural fără precedent în România", precizează Eduard Pughin, directorul operațional al Maguay. "E un act de curaj prin care Maguay va testa deschiderea publicului român la inedit, dar va face și o afirmație puternică despre brandul MyWay ca un brand de portabile super-configurabil, relevant și încrezător în sine și în originea lui".
Brandul MyWay înlocuiește vechiul brand de portabile al Maguay, eXpertBook, având o identitate mai prietenoasă și mai expresivă. Adresându-se consumatorului de tehnologie atât din zona profesională cât și din zona de utilizare casnică, MyWay vorbește dezinvolt despre cele trei avantaje competitive ale liniei de portabile românești: configurabilitate, tehnologie de ultimă generație și cel mai bun și rapid service pentru laptopuri din România.
• Configurabilitate. Fie că vrei să navighezi mai mult, să lucrezi cu softuri solicitante sau să te joci, fie că vrei să fie ușor de transportat sau să-i țină bateria foarte mult, sau pur și simplu vrei să le ai pe toate într-unul – MyWay are întotdeauna configurația potrivită, de la netbook-uri la modelele mari și complexe.
• Tehnologie de ultimă generație. Fiind unul dintre cei mai importanți parteneri români ai Intel și Microsoft, Maguay oferă, prin brandul MyWay, cele mai noi tehnologii.
• Cel mai rapid service. Pentru că este fabricat în România, MyWay beneficiază de cel mai rapid service din țară: maximum 7 zile pentru remedierea oricărei probleme de funcționare.
Brandul a fost construit cu ajutorul agenției de branding Grapefruit.
Ediție limitată de netbook-uri MyWay, în parteneriat cu Muzeul Țăranului Român
Pornind de la principalul diferențiator al brandului MyWay, configurabilitatea, ne-am dorit să comunicăm acest lucru nu doar prin configurabilitatea componentelor portabilului, ci și prin personalizarea carcasei. "Am legat această idee de conceptul de produs românesc de calitate. Din convergența acestor concepte ne-a venit ideea de a lansa serii limitate de netbookuri MyWay personalizate cu imagini ale valorilor românești autentice din trecut până în prezent. Și am ajuns, inevitabil, la cultură," explică Ștefan Liuțe, directorul de strategie al agenției de branding Grapefruit.
Astfel, nașterea brandului MyWay coincide cu lansarea primei serii limitate de netbook-uri cu carcasa personalizată. În parteneriat cu Muzeul Țăranului Român, MyWay a dezvoltat două variante de design originale pentru carcasa netbook-urilor sale, reprezentând o furcă de tors cioplită în lemn și, respectiv, un model decorativ de pe o pernă de zestre din Transilvania. "Ne-a atras ideea de a combina tradiția cu tehnologia, vechiul cu noul, într-un gest tehnologic și cultural fără precedent în România", precizează Eduard Pughin, directorul operațional al Maguay. "E un act de curaj prin care Maguay va testa deschiderea publicului român la inedit, dar va face și o afirmație puternică despre brandul MyWay ca un brand de portabile super-configurabil, relevant și încrezător în sine și în originea lui".
"Într-o lume aflată sub presiunea mondializării, afirmarea identității proprii reprezintă o atitudine firească," precizează Virgil Nițulescu, directorul Muzeului Țăranului Român. "Sper că parteneriatul demarat astăzi, cu o companie care și-a creat un renume pe piața de IT din România, va dovedi că știm să fim un muzeu care privește spre trecut din perspectiva și cu uneltele prezentului, în pas cu publicul nostru. Firescul și spectacularul sunt la ele acasă în Muzeul Țăranului, instituție care, pentru mulți dintre obișnuiții săi vizitatori, reprezintă o marcă aparte în peisajul cultural românesc, tot așa cum Maguay reprezintă o garanție a calității, în domeniul său de activitate. Și mai sper că MyWay va deveni un brand apropiat multora dintre cei care ne calcă pragul, și care ne apreciază, tocmai pentru că, în ceea ce facem în muzeu, am știut să ne păstrăm, mereu, drumul nostru".
Prin seriile limitate, MyWay înțelege configurabilitatea nu doar ca pe un atribut funcțional, ci și ca pe unul estetic. "În mod istoric, multe produse românești au plasat aspectul estetic pe un loc secundar, însă brandul nostru se rupe de această "tradiție", racordându-se la bunele practici observabile astăzi în întreaga lume", spune Eduard Pughin. "MyWay dorește să ofere utilizatorilor români de portabile produse potrivite cu stilul lor de viață și capabile să le exprime personalitatea".