.

Frontal Communication, Enterprise Solution Provider pentru VMware, a obtinut doua noi competente de solutii de virtualizare de la VMware. Dupa ce in septembrie 2010 obtinuse certificarea "Infrastructure Virtualization Competency", calificare ce demonstra abilitatea Frontal Communication de a virtualiza si consolida servere utilizand solutii de virtualizare de la Vmware, in 30 martie 2011 doua noi competente au fost dobandite.

Astfel, "Business Continuity Competency" certifica experienta companiei in implementarea de solutii VMware pentru protectia datelor, pentru disponibilitate ridicata si recuperare a datelor dupa dezastre.

Cea de-a doua competenta obtinuta, Desktop Virtualization Competency, recunoaște experiența Frontal Communication în implementarea de soluții VMware pentru virtualizarea desktop-urilor și aplicațiilor.

Cele doua noi competente dobandite diferentiaza major Frontal Communication de ceilalti parteneri VMware din Romania, fiind primul partener Enterprise Solution Provider care detine in prezent toate cele trei competente: Infrastructure Virtualization, Business Continuity si Desktop Virtualization. Mai mult decat atat, noile competente atesta capabilitatile Frontal Communication in designul si integrarea de solutii virtuale fiind astfel un consultant de incredere pentru clientii interesati in implementarea unei arhitecturi virtuale.

"Continuam sa investim in certificarile si calificarile personalului nostru. Dezvoltarea competentelor si abordarea unui model de business orientat catre client sunt dezideratele noastre. Aceste competente confera o garantie clientilor nostri ca vor putea apela la resurse tehnice calificate", precizează Sebastian Bănică (foto), Director Executiv Frontal Communication.

"Partnenerii VMware de tip Enterprise sunt cei care demonstreaza o vasta experienta in lucrul cu tehnologiile VMware. Cele trei competente detinute in prezent de Frontal Communication, cu cele doua componente, acreditarile tehnice si referintele clientilor pe proiecte realizate, creaza premisele accesului catre cel mai inalt grad de parteneriat si-anume, cel de Premier Partner", precizează Ion Tabirca, Sales Director Business Services & Solutions.

Obținerea acestor certificari reconfirma competențele de virtualizare, servicii și suport deținute de Frontal Communication, competențe fara de care nu s-ar putea obține un înalt grad de satisfacție a clientilor.