.

Competiția Olimpiadele Comunicării, adresată studenților, s-a desfășurat între 19 aprilie și 11 mai și a fost organizată de Asociația de Comunicare Ethos, cu finanțare asigurată de Agenția Națională pentru Sprijinirea Inițiativelor Tinerilor prin Programul european 'Youth'. Ediția din acest an a adunat 43 de echipe formate din câte cinci studenți, care au conceput campanii de comunicare pentru cele 5 secțiuni ale concursului: comunicare instituțională, comunicare politică, relații publice, advertising și discurs public. Cel mai percutant comentariu în privința mediului de comunicare din România a fost cel al șefului Delegației Comisiei Europene la București, Jonathan Scheele (foto stânga). În viziunea acestuia, 'România suferă încă de mentalitatea de ghișeu. Ghișeul trebuie să dispară și să fie înlocuit de o strategie de comunicare, astfel încât ușile instituțiilor să fie întotdeauna deschise pentru fiecare cetățean'. Olimpiadele Comunicării oferă ocazia unui exercițiu competitiv viitoarelor generații de comunicatori pe care ni-i dorim cu toții cât mai profesioniști în strategiile și tacticile de comunicare.