.

Raportul include detalii despre programele de training pentru studenți, proiectul educațional dedicat tinerilor cu deficiențe de vedere și auz; tehnologia oferită pentru Rețeaua Națională de Traumatologie și cele 5 telecentre realizate de Orange în urma primei licitații organizate de ANRC pentru implementarea Serviciului Universal

Acesta este al doilea an în care Orange România publică Raportul de Responsabilitate Socială, prin care doreste să comunice strategia sa pentru o dezvoltare durabilă si un management responsabil al afacerii. Raportul pentru anul 2004 cuprinde o informare despre punerea în practică a aceastei strategii, ce am reusit si ce nu am reusit încă să realizăm si ceea ce ne-am propus pentru viitor.

Pentru Orange, a fi cetătean corporativ responsabil înseamnă mai mult decât implicarea prin resurse financiare în sustinerea unor proiecte comunitare. Înseamnă în aceeasi măsură si respectarea unor standarde de etică în afaceri, mentinerea unui dialog deschis cu toti cei cu care interactionăm si apropierea de oameni. Înseamnă, de asemenea, contributia la dezvoltarea comunitătii prin tehnologie, experientă si alocarea resurselor de timp necesare. Avem o responsabilitate fată de angajatii nostri, fată de clienti, fată de parteneri, fată de comunitate, fată de autoritătile statului, fată de actionarii nostri si, nu în ultimul rând, fată de mediul înconjurător.

Valorile mărcii Orange - simplitate, deschidere, inovatie, dinamism, onestitate - ne definesc ca si companie si mod de conducere a afacerilor, iar responsabilitatea socială reprezintă o extensie naturală a acestor valori conferindu-le mai multă substantă.

Orange sustine initiative care prin intermediul comunicării urmăresc să contribuie la cresterea implicării active a oamenilor în viata societătii: sprijinim programe de training adresate studentilor; ne-am implicat într-un proiect educational dedicat tinerilor cu deficiente de vedere si auz; am oferit ca suport tehnologia noastră pentru un proiect medical, Reteaua Natională de Traumatologie; suntem singurul operator de telefonie mobilă care a sprijinit initiativa Autoritătii Nationale de Reglementare în Comunicatii pentru implementarea Serviciului Universal, prin care localităti izolate din România vor avea acces la servicii de comunicatii, si vom continua si în viitor să ne implicăm activ în viata comunitătii, promovând dinamismul, inovatia, spiritul de echipă.

Responsabilitatea socială înseamnă dezvoltare continuă si mai înseamnă a tine cont de parerea tuturor partenerilor nostri. Credem că o comunicare deschisă si transparentă este cea mai bună modalitate de a progresa si vă invităm să ne trimiteti sugestii si păreri în legătură cu programul nostru de Responsabilitate Socială la adresa responsabilitatesociala@orange.ro.

Un exemplar al raportului de Resposabilitate Socială al Orange Romania se poate obține contactând reprezentanții Orange.