.

La data de 30 septembrie, Orange avea 10.398.884 clienti, in scadere cu 2,8% fata de semestrul al treilea din 2009. Compania a inregistrat venituri totale in valoare de 246 milioane de euro, cu 8,7% mai putin ca in perioada similara a anului trecut. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83.3 euro.

 

"In acest trimestru, in timp ce veniturile din serviciile pe baza de abonament au continuat sa se stabilizeze, asa cum am declarat anterior, veniturile din serviciile prepay au reflectat o noua degradare din cauza contextului economic. Evolutia globala a veniturilor pe baza comparativa este similara cu cea din trimestrul doi. Ca lider de piata vom continua sa investim si sa alocam resurse pentru a oferi clientilor nostri cele mai simple si mai de calitate produse de pe piata din Romania", precizeaza Thierry Millet (foto), CEO Orange Romania.

Numarul de clienti broadband ai Orange Romania a crescut cu 35% fata de trimestrul trei al anului precedent, ajungand pana la 3.024.257. Orange a continuat sa faca progrese pe acest segment si a dezvoltat oferte de date si de smartphone-uri, servicii dedicate si asistenta specializata pentru utilizatorii de smartphone-uri, oferte speciale si personalizate.